Rabies Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Når jeg hadde bilen på naf-test så mente de at rustbeskyttelsen under bilen burde fornyes. Hadde litt rust der:( Ikke så mye at det var et problem men burde holdes under oppsyn. Er det noen firmaer i kristiansand som kan anbefales? Og hvor mye fattigere blir jeg sånn ca.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 BøMp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Jekk den opp og kom deg under bilen - puss vekk rustet og legg på tectyl som du kan kjøpe på biltema, mekk osv. Blir ikke dyrt! Så går du over og sjekker bremserør for rustangrep ol. Get your fingers dirty! Er ikke så verst, kjekt nok å pusse på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 go rabies go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Sounds like a plan to me:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Likegreit gjøre det selv! fyr på med masse tectyl så dør aldri 316 ræceren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Men burde jeg kanskje gå løs på de stedene jeg pusser med noe 2-komponent epoxy e.l. før tectyl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 det hjelper ikke bare ta vanlig tectyl over rusten. vanlig beskytelse tectyl er ikke vann tett. 1.Først tar du på Ovatrol på rusten. lett det tørk 1døgn med varme. 2.Tynn tectyl (gulfarget tectyl) den som hinder at det skal rust. 3.Tykk tectyl over gule. beskytelse lag for det gule. Hvorfor ikke bare betall mellom 3000-5000kr for full tecyl behandling av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg er fattig, men man får vel det man betaler for:) Fjerner de den rusten som er for denne prisen også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Jeg er fattig, men man får vel det man betaler for:) Fjerner de den rusten som er for denne prisen også da? veit ikke kordan dem gjør det. men vi gjør det for samma pris. men spør hvor mye rust det er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Fikk ikke noen alvorlig ''anmerkning'' på det hos naf, men det burde holdes under oppsyn sa de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maraxion Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Etter å ha jobbet med bil i kristiansand noen år kan jeg uten tvil si at Sørlandsparken Dinitrol er det beste stedet. De har vært der sikkert siden 70 tallet, og kjør en kjempejobb på alle biler. Har snakket med flere kollegaer, og de fleste bilforretningene sender sine biler til dem. Vi prøvde en periode ett annet firma i sørlandsparken jeg ikke trenger å gi navn på, men etter noen få biler byttet vi raskt tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå