Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

DTM-potter på e36 ser hvertfall ikke pent ut mener nå jeg. Hver sin smak! Har noe imot folk som kommanderer andre her inne til å gjøre ting med bilene sine.."Bytt den med den blablabla kjerra di ser forjævlig ut" osv:police: :gunfire::D

Skrevet

Hvis du bare vil ha litt mere effekt og moment uten altfor mye jobb, så kan du bytte til 318IS motor, hvis du vil ha det lille ekstra, bytt til 320 -->. Mere effekt, mere moment, og den skikkelig gode lyden! Det blir også mere arbeid, jeg skal ikke legge skjul på det, men det blir en helt annen kjøreopplevelse. Spesielt med tanke på drag og lyd. Litt lat på lavt turtall, men løsner virkelig over 3-4000. Jeg er den typen som liker slikt da, så du må nesten føle litt på det selv... Men som sagt, legger du litt arbeid i det, så er det fullt mulig å sette inn en 6'r. Skulle ha gjort det med tanke på hvordan bilen din blir seende ut da. Hehe.

Skrevet

har jo mere lyst på en 2.0 liter selvfølgelig, men syntes det blir litt for mye arbe, også skal jeg jo bytte bil etterhvert også, så er sjekt å ikke bruke opp alle pengene sine på denne ;P enda jeg har brukt jævelig mye allerede xD Og hvis man skal bytte til 2 litern, må man sikkert bytte masse annet for at ting ikke skal begynne å ryke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...