Azeton Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Rånekultur er jo avskyelig.Jeg så det klippet, haha, artig skrue... Bedre å være på et ute sted å drikke seg full å havne i bråk. så i arresten. Er vel også bedre å sitte hjemme å drikke seg full?
zHk Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 Fett og råne da Dog, jeg er mer ute på byen.. (Det er dyrere så kanskje jeg burde råne mer )
zHk Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Så en taxi i dag.. BMW E60.. Så sto det "M5" bak.. haha!
Jonass Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Så en taxi i dag.. BMW E60.. Så sto det "M5" bak.. haha! Sikker på det ikke var det? Var på vallåkra for 6-7år siden, der var det en mercedes s600 med 19" felger senka, og gjett hva..Den var fra stavanger, taxi! Alt av taxameter inni taxiskilt oppå, ble brukt som taxi til daglig i stavanger visstnok. Så det kan ha vært en M5 taxi du har sett
BreitBau Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Stripa på jessheim har blitt ødelagt! Politiet er ivrig på og stoppe deg om du tar noen for mange runder der..! Selvom stripa er fin og UTROLIG sentral. alle utestedene ligger tett i tett rundt hvordan faen kan de stoppe deg for å kjøre opp og ned samme gate?? det må det vel være lov De tar deg under Paragrafen som gjelder unødvendig bilkjøring/forurensing.. For ja.. Det fins faktisk en paragraf om unødvendig forurensing.. Når det gjelder råning og kulturen bak det.. Gidder jeg ikke diskutere det engang.. Har skrevet det jeg mener om det i innlegg her tidligere i tråden.. Spørs HELT hvor du er hen! Her er det faktiskt drittlangt til nærmeste kompis.. Og hvorfor skal jeg ikke da kunne få møte alle mine kompiser midtveis? De kommer i bil, jeg kommer i bil.. Vi står å prater i bil.. = Råning.. Når det gjelder harry ting å gjøre med bil, må jeg si det er 1000 ganger mer harry at folk reiser på Rudskogen og aldri engang går opp på bana.. Bare er der for å drikke.. Sånt noe kan du gjøre på Countryfestivalen i vinstra.. September treffa er faktiskt noe av de bedre bil-treffa i Norge.. Der er det faktisk folk som bryr seg om bilene som er der.. halvparten av alle som er på Gatebil juli-treffet vet jo ikke forskjellen på honda og nissan engang..
Mexos Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Så en taxi i dag.. BMW E60.. Så sto det "M5" bak.. haha! Sikker på det ikke var det? Var på vallåkra for 6-7år siden, der var det en mercedes s600 med 19" felger senka, og gjett hva..Den var fra stavanger, taxi! Alt av taxameter inni taxiskilt oppå, ble brukt som taxi til daglig i stavanger visstnok. Så det kan ha vært en M5 taxi du har sett Nei det er faktisk en Diesel Snakket såvidt med sjåføren ifjor sommer. Han er en av våre nye landsmenn En av de verste jeg vet om i Trondheim er han 40-åringen som kjører rundt i E36 316i. Han har M3 merke bak og i grillen foran, grønne parklyspærer, og masse jalla på bilen. Han snur seg etter alt av bmw. Kom faktisk løpende ut av bilen sin ifjor vår når jeg kom kjørende forbi i cabben med taket nede mens han ropte og pekte "Sjå den fine biln, sjå den fine biln!!" Jeg kom meg unna så fort jeg klarte Kjørte forbi han på vei tilbake og. Da ropte han "fine felga å!!"
Stramvaier Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Stripa på jessheim har blitt ødelagt! Politiet er ivrig på og stoppe deg om du tar noen for mange runder der..! Selvom stripa er fin og UTROLIG sentral. alle utestedene ligger tett i tett rundt Når det gjelder å bli stoppa på stripa på Jessheim for at man har kjørt for mange runder har jeg aldri noen gang opplevd selv eller hørt om. jeg er oppvokst på jessheim, og har har mange kompiser som og har drevet mye med rånng på jessheim og aldri har jeg selv eller noen av mine bekjente opplevd dette. men det er som min gode venn Mern skriver her inne, at stripa og rånemiljøet på Jessheim har endret seg veldig mye, det er nesten ikke harry gamle råne biler her lengere, det har nå blitt mye mere nye og tøffe biler, biler som er kostet på mye og som er verdt mye. er ikke lengere den gamle harry stilen som det var her tidligere.
zHk Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Stramvaier: Helt riktig Skal til Kristiansand på fredag, lurer på om det er no rånekultur der jeg.. hehe..
FatLaces Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 jeg vet ikke om jeg bedriver skikkelig råning, men jeg kaller det nå råning, når jeg bare kjører rundt uten at jeg skal noe sted, men bare kjører fordi jeg liker å kjøre bil. jeg kjører ikke spesielt fort, ikke noe burning og stopper ikke ved noen, bare kjører, hører på radio og tar meg en røyk. hmm det går vel under kategorien unødvendig bilkjøring
skillbill Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Det kommer alltid til og være delte meninger angående råning, og det viktigste er at alle parter aksepterer at det finnes delte meninger! Personlig tror jeg nok de fleste har vært i nærheten av råning de første ukene/månedene etter man fikk lappen? Men samtidig må man vel kunne si at det er forskjell på råning og cruising? Det mener hvertfall jeg! Neonlys er vel ganske rånete, men bare pga man eventuelt har et heftig anlegg i bilen så er man jo ikke råner av den grunn! Jeg hadde 2x10" og senere èn 12" i bagasjen, og noen syntes tydeligvis at jeg var råner bare pga bilen min sa "dunk dunk" når jeg kjørte forbi....hehe
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Rånig er forbeholdt sierra, 240, etc... En bmw cruiser man i.
FatLaces Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 hehe okei, da er det cruising jeg driver med. men jeg cruiser i både bmw og huyndai! tenke seg til
knut_olestad Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Noen bare må overdrive Er ofte ute, men ser sjelden burning og idiotkjøring, i allefall ikke blant de som har hatt lappen mer enn ett år eller to, men som på alle andre plasser er det jo noen idioter som må ødelegge
FatLaces Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 haha. ja best å flykte til stille og rolige Oslo
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 hehe okei, da er det cruising jeg driver med. men jeg cruiser i både bmw og huyndai! tenke seg til Hyundaien kan selvfølgelig brukes til råning. Men i en bmw er det fysisk umulig. Spess en Z4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå