Singda Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Har akkurat de samme lyktene på min e39, kjemperåe lykter altså! Men hvordan justerer man fjernlyset? får absolut ikke til å justere det.. det lyser ned til høyre liksom, finner ikke noen justeringer på det;S
Anderslien Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Har akkurat de samme lyktene på min e39, kjemperåe lykter altså!Men hvordan justerer man fjernlyset? får absolut ikke til å justere det.. det lyser ned til høyre liksom, finner ikke noen justeringer på det;S Ja, fine lykter. Det skal være en sånn justeringspinne der. Som du skrur inn og ut.
snurra Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 jeg skal ha front lykter til e39 angel eyes ikke di som er krommet. trenger i dag.... ring meg på 90680869
Anderslien Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 jeg skal ha front lykter til e39 angel eyes ikke di som er krommet. trenger i dag.... ring meg på 90680869 Har ikke igjen på lager. Tar 1-2 uker å få de.
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Kunne du beskrevet hvordan ringene så ut opplyst? Evt, ta et bilde eller to? Dette er strengt tatt litt "viktig", siden, som nevnt tidligere, er så ufattelig mange ræva lykter med "ringer" der ute på markedet. Tenker da f.eks. spesielt på ringene som er opplyst på fire plasser, og man da ser mest av alt de fire punktene bare, og ikke en jevn ring.. For meg, så er pene ringer alfa & omega.
Anderslien Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Ringene lyser jevnt rundt det hele. Er ikke sånn ringer som du kun ser de fire lyspunktene på. Er jo fire sånne lyspunkter på disse også, men de har en jevn lysfarge rundt det hele. Kan ta bilde av de til helga.
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Takker takker, Anderslien! Venter spent på bilder! Mor har nettopp kjøpt seg en 528iA individual, så jeg må få døttet på noen lykter til henne Blir riktignok ikke før skattepengene kommer, tenker jeg, men uansett, så sender jeg en mld når den tid kommer!
G-RACING Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Har du bilder av disse lyktene påmontert bil mens de lyser? Er intressert i om det blir "striper" av lyset i mørket, som 2001 modellen har om du forstår hva jeg mener? Vanlige facelift baklykter:
Anderslien Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Har du bilder av disse lyktene påmontert bil mens de lyser? Er intressert i om det blir "striper" av lyset i mørket, som 2001 modellen har om du forstår hva jeg mener? Vanlige facelift baklykter: Ja, det blir sånn som på facelift modellene. Striper midt på. Har nettopp bestilt disse til min egen bil. Utrolig hvor mye disse lyktene gjør. Kan ta bilde når jeg får montert det på. Men blir ikke før om et par uker tenker jeg. Passformen er helt perfekt, og alt er som originalt. ChrZZ InnleggSkrevet: Tir Mai 27, 2008 11:10 Tittel: Takker takker, Anderslien! Venter spent på bilder! Mor har nettopp kjøpt seg en 528iA individual, så jeg må få døttet på noen lykter til henne Wink Blir riktignok ikke før skattepengene kommer, tenker jeg, men uansett, så sender jeg en mld når den tid kommer! Smile Hehe, ja, men det er bra Alltid fint med nye lykter. Er vel ikke lenge til skattepengene kommer nå. Par uker? Sender bilde til helga jeg da
Spiritus Sancti Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Hva er forskjellen på facelift og vanlig?..Er det helt nye lykter, ikke brukt?.. Forskjellen er at facelift lyktene har hvit blink og angel eyes. Ikke noe annet. De er helt nye ja. Helt ubrukt. PIRK PIRK.. Det er orginale facelift-biler med oransje blink også
Tåmz'n Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Klarer du ikke å skaffe helt hvite/clear baklykter til e39 sedan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå