Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et lite microtreff i Vikersund bakken idag.

Mikke1981,rekkesex og glenno. E39 520i,E39 520ia og E34 520i touring.

Mikkes er under prosjektering og rekkesex har sin pr.idag helt orginal. Tipper fliser begge to, he he. :wink:

wsh7tua2j3zmlagum1g6.jpg

e6tmbot9fanemyhswd63.jpg

yq50mhbgynxjkh23vh7o.jpg

og6b3cr725caj1cha5ou.jpg

qszq5botait9s9mwamqm.jpg

Skrevet

Det er vel en smak sak.

Kerscher fangere foran/bak(Nyeste M5 look. Dette er et rullende prosjekt slik at lakkering bl.a skal taes etter hvert. )

Skrevet
ikke for å klage men bakfangeren på den e39en så jo rett og slett helt for jævlig ut! :shock:

Så for jævlig ut på det bildet, av en merkelig grunn. Er mye flottere i virkeligheten faktisk..

Å hvorfor hører jeg ikke noe om disse mikro treffa?

Glenno= :angry:

Skrevet
ikke for å klage men bakfangeren på den e39en så jo rett og slett helt for jævlig ut! :shock:

Så for jævlig ut på det bildet, av en merkelig grunn. Er mye flottere i virkeligheten faktisk..

Å hvorfor hører jeg ikke noe om disse mikro treffa?

Glenno= :angry:

He he fordi det ble litt på impuls. Forholdsvis fint vær idag også så fyr løs om vi skal ta noe spontant. Kan sikkert høre med de andre også azeton :) \:D/

Skrevet
Må få deg hvite blinkers bak Glenno :D

Enig i det men da må jeg lage de selv. Gsbildeler har sagt de skulle produsere/ selge dette til touringer etter hvert, så får vel kansje ringe høre en dag hva det blir til. Kunne røde blinkere blitt fint tro?

Skrevet
Må få deg hvite blinkers bak Glenno :D

Enig i det men da må jeg lage de selv.

Eller kjøpe min Touring... :D

He he ja lagt bilene mine ut på autodb så om jeg får solgt de i nærheten av det jeg forlanger, skal du se jeg står på døra med cash og forlanger nøklene overlevert Steffan :wink: (men skulle du få kjøper så vil jeg ikke ødellegge salg for deg i påvente av meg). Men forsatt gira på bilen din jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...