Glenno Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Hadde et lite microtreff i Vikersund bakken idag. Mikke1981,rekkesex og glenno. E39 520i,E39 520ia og E34 520i touring. Mikkes er under prosjektering og rekkesex har sin pr.idag helt orginal. Tipper fliser begge to, he he.
marius paulsen Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 ikke for å klage men bakfangeren på den e39en så jo rett og slett helt for jævlig ut!
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Det er vel en smak sak. Kerscher fangere foran/bak(Nyeste M5 look. Dette er et rullende prosjekt slik at lakkering bl.a skal taes etter hvert. )
Azeton Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 ikke for å klage men bakfangeren på den e39en så jo rett og slett helt for jævlig ut! Så for jævlig ut på det bildet, av en merkelig grunn. Er mye flottere i virkeligheten faktisk.. Å hvorfor hører jeg ikke noe om disse mikro treffa? Glenno=
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 ikke for å klage men bakfangeren på den e39en så jo rett og slett helt for jævlig ut! Så for jævlig ut på det bildet, av en merkelig grunn. Er mye flottere i virkeligheten faktisk.. Å hvorfor hører jeg ikke noe om disse mikro treffa? Glenno= He he fordi det ble litt på impuls. Forholdsvis fint vær idag også så fyr løs om vi skal ta noe spontant. Kan sikkert høre med de andre også azeton \:D/
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Legger ut noen bilder til . knipset av rekkesex.
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Se her ja:) 520 duell Jepp, jeg vant he he
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Må få deg hvite blinkers bak Glenno Enig i det men da må jeg lage de selv. Gsbildeler har sagt de skulle produsere/ selge dette til touringer etter hvert, så får vel kansje ringe høre en dag hva det blir til. Kunne røde blinkere blitt fint tro?
Steffan C Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Må få deg hvite blinkers bak Glenno Enig i det men da må jeg lage de selv. Eller kjøpe min Touring...
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Må få deg hvite blinkers bak Glenno Enig i det men da må jeg lage de selv. Eller kjøpe min Touring... He he ja lagt bilene mine ut på autodb så om jeg får solgt de i nærheten av det jeg forlanger, skal du se jeg står på døra med cash og forlanger nøklene overlevert Steffan (men skulle du få kjøper så vil jeg ikke ødellegge salg for deg i påvente av meg). Men forsatt gira på bilen din jeg
Steffan C Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Hehe Glenn! Ikke noe stress her i gården. Ta kontakt når du ønsker å kjøpe, så ser vi hva det blir til .
Gunnar Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Er det ikke snart på tide med litt lakk? Må jo ha vært sånn et halvt år snart.. Ser bedre ut original enn med grunningsgrå styling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå