nmb Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Tåkelysene mine kutta plutselig ut, hva kan dette skyldes? Hvor finner jeg sikringene til tåkelysene? Og kan det være releet som er gåent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Sjekk sikringboksen din i motor rommet først. Svarte boksen nærmest ratte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmb Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg sjekket det før jeg skrev, men lurte eksakt hvilken sikring det var..men man bør vel klare å se ovenfra når sikringen er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leirviken Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 tåkelysa på e34 kan være noe drit må ut å sparke i de noen ganger jeg for at de skal funke.. hehe har nok ukontakt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvis du har sjekket alt av sikringer og relèer, kan du sjekke "kontakt-pluggen" til tåkelysene. Jeg hadde problemer med dårlig kontakt via kontakt-pluggen selv. Den ramlet ut i ett kjør! Det endte opp med at jeg stripset fast pluggen til selve holderen Det funker fett, men er nok ikke den beste løsningen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå