Gå til innhold

PS3 40 gb +xbox360+laptop selges gi bud!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var jo 20 000 jeg måtte ut med for ringen, var vist ikke noen andre som var noe fine ! og det var uten ring til meg.

damer i 2008 er kravstore.

ikke bra, hva selger du ps3 for og hva er pris på xbox og data ?

send meg gjerne en pm

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

18 000, du må vel betale treningsstudio for henne også nå siden hun må ha styrketrening for å løfte steinen...

*Skulle gjerne hatt en Ps3, men får være for denne gangen*

PS. håper dama blir storfornøyd da og at hun setter pris på det du ofrer for å kle fingeren hennes.

Og om 20 år så kan du si at du bruker 15 000 på denne tv'n for det var prisen for ringen osv osv osv ;)

Skrevet
18 000, du må vel betale treningsstudio for henne også nå siden hun må ha styrketrening for å løfte steinen...

*Skulle gjerne hatt en Ps3, men får være for denne gangen*

PS. håper dama blir storfornøyd da og at hun setter pris på det du ofrer for å kle fingeren hennes.

Og om 20 år så kan du si at du bruker 15 000 på denne tv'n for det var prisen for ringen osv osv osv ;)

heheh så sant så sant, men den diamanten er ikke stor altså!!! den er på størelse på en liten sandkorn, kjønner ikke at det kunne koste 18000. jaja hun fortjener jo det, er jo så glad i henne, så man må ofre for å få noe tilbake:) slik er kjærligheten;)

• 1 month later...
Skrevet

øhh har solgt 2 stk.fikk de 2 første som julegave og bursdagsgave:) så nå jobber dama hos sony Norge og jeg får de billigere, så selger jeg dem videre;) simple. hadde de vært stjålet så hadde ikke original kviteringen fulgt med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...