xZoPpY Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Bmw 320i cabriolet, 95 mod, vanvittig stereobygg! Selges grunnet overgang til annen bil. All informasjon vil dere finne på autodb, samt flere bilder: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1789117 PRIS: BUD! Vær grei å lese hele annonnsen før evnt spørsmål Vi prøver igjen La ut bilen for litt siden, men fjernet den igjen for å fikse endel småting, som montere litt nytt osv Nå blir den ihvertfall liggende ute, nypolert og fin og klar for salg! Unødvendige kommentarer kan man spare seg for, de som er interessert må bare spørre ivei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Er jo en spennende bil Lite tips: Nytt skilt, så ser den MYE bedre ut for en liten penge. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Det er jeg enig med deg i, takk for tips =) Satser på det blir noen interesserte om ikke så altfor lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Et lite tips til, sett på vanlige baklykter med hvite blinkere, det syns jeg for min del er penere i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 Nå skal bilen selges, så hvorfor skal jeg gidde å legge mer peng ut på den da? For min del liker jeg de.. Vil ikke ha flere kommentarer, kun interesserte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Nå skal bilen selges, så hvorfor skal jeg gidde å legge mer peng ut på den da? For min del liker jeg de.. Vil ikke ha flere kommentarer, kun interesserte! Litt offtopic da, men er meget intressert i bilder av stereobygget om du har? Driver selv å bygger i cab, men er så usikker bak!!! Så om du er villig til å gi tips, send pm Btw hærlig bil Å digger pansret på den *vil ha likens selv* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg