Hoem Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 SOLGTSOLGTSOLGT Fullt fungerende topp, mangler bare gjengejern på eksos-siden og et langt gjengejern på innsugsiden(vanlig M6, eller M8 tror jeg det var). Toppen har gått 80.000 kjerringkjørt km, merket ingen problemer med den når den stod i bil, ikke varmekjørt. Ble byttet på grunn av jeg fikk en ny topp med kvasskam av broren min, hvis ikke hadde jeg ikke byttet. Ut fra min kompetanse vil jeg si at det var ikke noe verre ventilltikking enn den vanlige, løses om man justerer. selges som står, uten garanti. Skal få tatt bilder senere i dag, om jeg finner kabelen. Pris:? bud over 1500 er vel rimelig nok ? Sjekket opp nummeret på den : 1705885, det vil vel si at det er en 885 topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 bilder, Kan ta flere, toppen er litt lysere enn det framstår på bildene siden de er tatt med pckamera. Står noen nummer på siden av den og, si ifra om de trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 bilder, Kan ta flere, toppen er litt lysere enn det framstår på bildene siden de er tatt med pckamera. Står noen nummer på siden av den og, si ifra om de trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå