ThomasB Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 hei... går i planer om konvertering fra 324TD til 325TDS (M21D24 - M51D25).....men finner ingenting på nett om noen som har gjort dette eller om det er mulig. noen som vet noe om dette, eller har gjort den jobben....mye arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Vil det si at du skal plukke ut den motoren du har i E30'n din, for så å sette i en 325 tds motor? Skal du prøve å få dette godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 ja, det vil si d ja...... dette er noe jeg ikke vil "rapportere" til myndigheter nei, ser ikke poenget med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Vegardsen Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Du får prøve, men det blir nok et langtidsprosjekt. hehe. Hadde jeg vert deg, så hadde jeg satsa på en E36 el E34 med M51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 hmmm.....ja......kan ikke finne noen som har gjort denne jobben.... Men det kan da ikke være såååå mye jobb eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 bu,uuuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 bumper denne, har leita på nett....men finner ingenting, må da være noen i verden som har gjort dette....???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Det skal du ikke være så sikker på Har du tds motoren liggende klar til bytte, eller må du gå til anskaffelse av en først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2008 har en som er i "familioen" så det er i boks, men vet ikke om jeg orker og bynne visst det tar evigheter med modifikasjoner, hadde vært morro med 180+ diesel hk i en E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 noen som har haynes til 324td???? trenger å feilsøke litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 har en som er i "familioen" så det er i boks, men vet ikke om jeg orker og bynne visst det tar evigheter med modifikasjoner, hadde vært morro med 180+ diesel hk i en E30.. Helt enig, hadde vært rått i en bil på 1100 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå