Gå til innhold

BMW M535i -86 VS... (Nye bilder 22.02)


BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er sant, bilen er MEGET pen og helt sikkert også så strøken som den ser ut for, men prisen på over 100 lapper er mer som affeksjonsverdi enn reèll verdi. Tror denne burde ligget i 80-90 tusen kategorien. Men om vi hadde vært 10 år lengre fram i tid, og den hadde vært slik den er nå, så hadde den nok vært verd 100 lapper og vel så det.

Men skal ikke snakke mer OT her nå, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg personlig blir provesert av uttalelser som "Hva du TROR er vel ikke relevant? Den ligger tilsalgs for OVER 100 lapper nå, så får vi se etterhvert. " Uttalelser som dette gjør vel ikke akkurat en bil mer lett solgt. Det er dessverre slik at en kjøper sjelden eller aldri vil verdsette den jobben eller tiden som er lagt ned i en bil på samme måte som eieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig blir provesert av uttalelser som "Hva du TROR er vel ikke relevant? Den ligger tilsalgs for OVER 100 lapper nå, så får vi se etterhvert. " Uttalelser som dette gjør vel ikke akkurat en bil mer lett solgt. Det er dessverre slik at en kjøper sjelden eller aldri vil verdsette den jobben eller tiden som er lagt ned i en bil på samme måte som eieren.

Hvilken rolle spiller det når han SKAL ha over 100k for bilen?? den er i serdeles god stand + at den er entusiast eid osv. om du skla ha en like strøken e28 M535 så må du ut med så mye, slik er det bare, og slik kommer det alltid til å være, dette er mer et klenodium av en e28!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

karaba skrev:

Jeg personlig blir provesert av uttalelser som "Hva du TROR er vel ikke relevant? Den ligger tilsalgs for OVER 100 lapper nå, så får vi se etterhvert. " Uttalelser som dette gjør vel ikke akkurat en bil mer lett solgt. Det er dessverre slik at en kjøper sjelden eller aldri vil verdsette den jobben eller tiden som er lagt ned i en bil på samme måte som eieren.

Hvilken rolle spiller det når han SKAL ha over 100k for bilen?? den er i serdeles god stand + at den er entusiast eid osv. om du skla ha en like strøken e28 M535 så må du ut med så mye, slik er det bare, og slik kommer det alltid til å være, dette er mer et klenodium av en e28!

Det er ikke hva han skal ha som er poenget, men måten man svarer. Jeg tror en litt ydmyk tone ikke skader hvis man ønsker at folk skal kjøpe en bil man har :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er tilsalgs for bud over 100k. Sånn er det. "karaba": Er du interessert eller? hvis du er det så er det bare å ringe eier, og spørre hva han vil ha, sagt på den ydmykeste måten jeg vet. Jeg blir provosert av at folk alltid skal diskutere hva de mener bilen er verdt. Denne bilen verdsetter eier til 100 000 kr og vil ikke selge for under det. Sånn er det bare... Dessuten så er dette en salgstråd, og ikke en tråd til diskusjon om hva bilen er verdt. Hadde han spurt så hadde det stått noe sånn som: "Hva mener du bilen er verdt?" :)

Bilen er fortsatt tilsalgs. For 100k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...