Eksos Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Og hvem er den heldige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 trist at den forsvant fra området, men sånn går det når jeg ikke vant i lotto.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Den kommer nok til å trives godt i litt sydligere strøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Såg denne på esso i åndalsnes i mai i fjor! blei litt småforelska der og då ! Flott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Lever den enda? Har bilde av den på veggen i garasja, kjekt å vite hvordan den har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 håper denna lever enda. angra på at i solgte den no gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Kan få kjøpe min da calitri;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 hehe ja du he vel den som er meget lik den i hadde kristian:) men kjøper du en av bilan mine, so kan d no hende i kan kjøpe din . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg