Dannis Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 etter at jeg en gang i august var og rotet fra meg førerkortet så solgte jeg den gode gamle 520i'n. så da begynte jeg å spare til ny bimmer. 4 dager etter at førerkortet kom i posten var ny bil på plass. hentet den i forgje uke. så tenkte jeg kunne dele litt med dere andre her. det er som sagt en 525ix. chippet til ca 210hk med sebring effektanlegg og sports luftfilter. forslag til hva jeg kan gjøre med den tas imot med åpne armer. fåreløpig har jeg bare tenkt på nye baklykter, sideblink, stor OBC og diskant høytalere "på speilene" sommerdekkene står på originale ix felger, så blir vel nye der. har lyst på alpina felger men de er vel ikke bare bare å få tak i. kom med forslag så jeg har mål jeg kan jakte på her er i alle fall noen bilder av skjønnheten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 fin bil.. det interiøret så jo strøkent ut og m5.. ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 takk takk ja interiøret er ganske strøket.. litt slitasje "rynker" på siden av førerstolen, men ingen hull noen plass. skulle ønske det var varme i setene men når det er webasto og motorvarmer så overlever jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Gratulerer med å fått igjen lappen og "ny" BMW! Ser pen ut, og med fint interiør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Grattis Så ut som et ganske bra eksemplar du har fått tak i. 525ix manuell er ikke hverdagskost lengre. Men må spørre: er det USA utgaven? Ser det er markeringslys på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 takker og bukker markeringslysene er ettermontert av tidligere eier. fikk med original listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 er det forresten noen som har noen andre forslag til felger til sommern? og eventuelt hvor man kan kjøpe fra? er litt svak for felger med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå