Mr-x Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Hei! Lurer på kor id nr(understellsnr) står på E30`n Da jeg er begynt å få mistanke om noe muffins
Hawkon88 Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 står noe greier rett under frontvinduet, nedi vankanalen der med panseret til panseret. ja vet det var en dårlig forklaring, men håper du sjønner..
Mr-x Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 står noe greier rett under frontvinduet, nedi vankanalen der med panseret til panseret. ja vet det var en dårlig forklaring, men håper du sjønner.. Vet at det står der men tror det skal stå en plass til Ingen andre som vet????
andybooy Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 under førere sete eller noe? eller tar jeg helt feil nå
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Skal vell sta på ecu og. men den er jo enkel og bytte..
Gjest Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Står på ei plate i fronten på bilen over høyre lykt.
Balltre Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Hei!Lurer på kor id nr(understellsnr) står på E30`n Da jeg er begynt å få mistanke om noe muffins Sjekk om lakk-koden stemmer, hvis den gjør det kan du sjekke SA-kodene under baksetet (eller spørre BMW hvis de mangler) og se om ekstrautstyret stemmer med bilen. Det bør ikke være så vanskelig å se om det er ettermontert eller ikke. Eller du kan se etter muffens mellom A-stolpene...
K Landre Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Hvis den har vært skjøtet, kan det vel være innslått på dempertårnet. Eller at det er spesifisert i vognkortet hvor det er slått inn. Jeg begynnte å bli litt varm i toppen når jeg ikke fant nr. på min E28 når den var inne på EU godkjenning i fjor sommer, men etter en telefon så ordnet det seg heldigvis for min del. Håper det ordner seg for deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå