Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var et hyggelig treff. Kjente et par fra før og ble kjent med noen til. Vi må gjøre dette igjen, snart.

Så at noen var flinke å ta bilder. Hyggelig om dere legger ut noen men jeg har et ønske om sladding av skiltet på ihvertfall min bil. Har ikke lyst på uønsket besøk på nattestid.

Skulle vært med på crusingen til Os om det ikke var for unger og madam som ikke var klar for langtur, hehe.....

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, dette var en kjekkere søndag enn vanlig gitt :) Alt på treffet gikk jo supert :) Ganske artig å kjøre kolonne så langt og bare se så mange bimmerser med grøftelys etterhverandre :) Dette må vi gjennta om ikke lenge :P

Legger ut et par bilder jeg ;)

8dmxbevr95ha942b9bd6.jpg

fsw7k0lsxjiu3owu7o3o.jpg

Skrevet

Var fine bilder her ja :)

Turen oppover var super den, rått at så mange holdt følge :) Stoppet på hamburger sjappa på Os-kai der vi samlet oss inne og spiste oss mett, pratet og etter et godt opphold gikk turen nedover igjen samlet..

Skrevet

første bildene jeg tar med cameraet, så de e noe redusert kvalitet.

syntes det var stilig når en lang rekke med bmwer kom med grøftelysene på. litt greit å kjøre å spise i lag, blir likom litt gøyere enn et vanlig treff hvor alle bare stikker igjenn.

mange stilige biler som var der. litt overrasket at det ikke var flere e30 og e36er.

Skrevet

skulle egentlig stille selv i dag med min e36 :) men bilen har ikke vært så samerbeidsvillig i det siste så det ble bare en glemme sak for meg :( men neste gang stiller jeg 8)

Skrevet

Dette var stas ja. Mye fine biler rundt om. Har tydeligvis den mest snusfornuftige bilen av alle, men men. Bare vent. Litt lykter, front, senking, oppfrisking av steinsprut osv, så kommer det vel bilde av den også etter et sånt treff. :D

Har noen bilder jeg også. Kanskje legge en tråd under bilder/show off temaet med bare bilder fra bergenstreffene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...