B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Ja, va suksess dette. Mye bra! Må få til et treff en dag det er skikkelig vær og vi kan stå ute.
///MPower Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Den M5en der. Er det den som går på Askøy? Mener å ha sett den flere ganger her ute. jepp min det... fra askøy du og? fin bil du har forresten...
Storkaren Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Konge treff, bra med noe å fordrive de ellers kjedelige søndagene med... Kom jo til og med et glimt av sol... Var faktisk greit med en tur til os, god mat hadde de, men veiene ut er jo ikke akkurat 4 felts motorvei. Mange fine biler, og hyggelige folk. Ser frem til neste treff. Denne gangen var det 12 biler for de som måtte lure
tigern1984 Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=73412 Siden det var cruising til Os denne gangen, kan vi kanskje dra det litt lenger neste gang? Bare en tanke.
Thunder Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Den M5en der. Er det den som går på Askøy? Mener å ha sett den flere ganger her ute. jepp min det... fra askøy du og? fin bil du har forresten... Takk. Bor på øyen jeg ogå ja. Har sett bilen din et par ganger på YX og på "kaien" her ute. Misunner deg M5. Hvis noen har noen flere bilder så post dem.
elieeg Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 var på vei til å dra. hadde fiksa ferdig på e30`en og greier. men fikk kammerbehandling, så kunne ikke dra alikevel. kjipt! virket som et bra treff
Hansh Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Den M5en der. Er det den som går på Askøy? Mener å ha sett den flere ganger her ute. jepp min det... fra askøy du og? fin bil du har forresten... Hvis det var du som stod parkert to biler bortenfor den skittneste bilen på treffet (min grønne E39) så tror jeg det var du som la igjen en bra pøl med motorolje.. Ellers hyggelig å få snakket litt med noen av folkene her inne, bare synd jeg ikke hadde tid til å være med på kjøreturen etterpå. Bilen bar forøvrig preg av at vi kom hjem fra vinteferie kvelden før og dro rett på fest så derfor skitten og full av ski og annet rot.
BRIO Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Flott at det ble et bra treff med flere biler. Jeg måtte, som familiefar, på Simotreff Satser sterkt på å kunne delta på neste treff
///MPower Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Den M5en der. Er det den som går på Askøy? Mener å ha sett den flere ganger her ute. jepp min det... fra askøy du og? fin bil du har forresten... Hvis det var du som stod parkert to biler bortenfor den skittneste bilen på treffet (min grønne E39) så tror jeg det var du som la igjen en bra pøl med motorolje.. ja er fullt klar over det... lekker fra bunnpannepakning.. nesten standard på m5 det... fikk ny pakning i helgen så det blir nok fikset iløpet av uken, men takk for at du sa fra...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Du med touringen, filmet ikke du da alle stod linet opp klar te cruising? Isåfall må du få den ut her!
BRIO Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Nice video! Kribler litt når jeg ser den
doG Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Hehe, gøy med "levende" bilder. Jeg er med straks jeg får kjøpt meg en ny bil. Jeg cruiser litt rundt søndagskveldene etter at ungene er lagt, så da passer det best for meg Men på morgenkvisten går vel greit oxo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå