Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dekk1 kjeden forhandler TOYO

Ellers så kan du bestille på dekkonline.com

Ang. 255/30x18, så leverer ikke toyo denne dimensjonen, ser ut som det bare er continental som har den, å de koster 2438.- stk, levert på døra fra dekkonline.

Toyo Proxes tnr i 225/40x18 koster 1166.- stk hos dekkonline.

Skrevet

Jeg ville ha hørt med Tempe Dekkservice, de har brae priser på Toyo. Har selv handlet derifra flere ganger, og har vært veldig fornøyd både med priser og service :) I tillegg har de det meste av dimensjoner på lager, slik at hvis du f.eks. punkterer (slik jeg gjorde), så får du nytt dekk fort som fy ;)

De holder til i Trøndelag en plass, men sender såklart over hele landet.

Jeg tror for øvrig at dimensjonen du leter etter er 255/35-18"?

Skrevet

Jæren dekk på voll. Er en del av dekk1-kjeden. Fin service og knallpriser! Var der og handlet i dag. Du kan se på prisene på jaren-dekk.no elns, men jeg har fått masse rabatt i forhold til det begge gangene jeg har handlet der. Ringte idag, fikk tilbud og kunne komme inn og montere de når jeg ville. Dekkene var montert et par timer etter jeg ringte om forespørsel, nesten uten ventetid :D

Skrevet

Sorry, jeg mente såklart 255/35/18.

Det var jo skikkelig bra pris på dekkonline.com :D

For de fire dekkene jeg nevnte så blir det:

1486 NOK x 2 + 1167 NOK x 2

Totalt: 5300,- inkl moms og frakt.

Det er jo sinnsykt bra. Hvor mye koster det å ta av fire dekk og sette på disse da? De blir vel ikke så blide når man kommer med et sett nye dekk tenker jeg.. Har betalt en hundrings for ett dekk før, men da hadde jeg punktert og hadde et brukt i reserve.

Skrevet
Tommy: 600?!? Jæven.. dyrt. Er jo snakk om 15minutters arbeid..

15 minutter for en mann er nok litt i minste laget, og det er da kanskje 100-150,- i materiell (ventiler og lodd) og det skal også dekke lønn til han/de som gjør det, samt lokaler og maskiner. 600,- er en god pris på omlegging. Har vært borti 1000,- og oppover maange steder. Billigste jeg fant her i Tønsberg var 800,- (E18 Motorsenter).

Skrevet

Det er jo sinnsykt bra. Hvor mye koster det å ta av fire dekk og sette på disse da? De blir vel ikke så blide når man kommer med et sett nye dekk tenker jeg.. Har betalt en hundrings for ett dekk før, men da hadde jeg punktert og hadde et brukt i reserve.

Hehe, er jo 1000 spenn mindre enn bare ETT av bakdekka min koster jo :lol:

Meeen, til saken..

Husker ikke hvor mye vi tar når det er løse dekk, men kan skjekke det opp for deg i mårra ;) Vi tar vertfall imot deg med et smil ;)

Skrevet

Hadde vert fint om du kunne gitt en eksakt pris. Jeg har også noen felger inne til lakkering, som jeg skal ha dekk (som jeg har liggende) på igjen.

Hehe, er jo 1000 spenn mindre enn bare ETT av bakdekka min koster jo :lol:

Meeen, til saken..

Husker ikke hvor mye vi tar når det er løse dekk, men kan skjekke det opp for deg i mårra ;) Vi tar vertfall imot deg med et smil ;)

Skrevet

Kan ikke se at du har skrevet noe Tommy? Har du skrevet (som i skrive :lol:) eller har du bare sitert? :?

EDIT: Fant det! Jepp, skal finne pris på dette i dag og poste så fort jeg kommer hjem, eller mens jeg er på jobb hvis jeg får tid :)

Bare for å ha det klart. Morteym; du lurer på pris på dekk av felg og nye dekk (som du har med deg) på samme felg. Og Tommy, du har både løse felger og dekk som du skal bare ha sammen til komplette hjul?

Skrevet

Altså.. 600 for omlegging er jo ikke dyrt i det hele tatt da.. Her tar de 250 kroner dekket om du ikke har kjøpt de hos dem.. Dessuten tar de IKKE noe ansvar for felger som ikke er kjøpt hos de..

Blir som å kjøpe malinga på byggmakker, og komme opp til oss (Mesterfarge) for å blande farge i den.. De får ikke akkurat den "med på kjøpet"...

Forøvrig misunner jeg dere noe forferdelig.. Tenk på begynne å tenke på sommerdekk da! Her oppi er det ikke bart før om 2 mnd enda.. Jiiiises.. Teller jo februar da! Kan kanskje bytte slutten av april..

Skrevet
Kan ikke se at du har skrevet noe Tommy? Har du skrevet (som i skrive :lol:) eller har du bare sitert? :?

EDIT: Fant det! Jepp, skal finne pris på dette i dag og poste så fort jeg kommer hjem, eller mens jeg er på jobb hvis jeg får tid :)

Bare for å ha det klart. Morteym; du lurer på pris på dekk av felg og nye dekk (som du har med deg) på samme felg. Og Tommy, du har både løse felger og dekk som du skal bare ha sammen til komplette hjul?

Stemmer, jeg har 4 felger uten dekk, og fire nye falken azeniz dekk som skal på. Må ha 4 nye ventiler, og KUN limelodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...