thomken Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 hei har en m5 3.8 95modell... vurderer turbo elr kompressor... noen som har ide på hva jeg burde gjøre å hvor jeg burde sjekke priser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 ingen som har noen ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg har bygd kompressor,men skulle jeg bygd i dag,så hadde det blitt turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 hvilken motor bygde du kompressor på da? å hvorfor foretrekker du turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 bygd på s38b36. Foretrekker turbo rett og slett fordi det er tilgang på på deler for å bygge turbo. Nå finnes det manifoiler til å bygge turbo på s38 motorene,det fantes ikke når jeg begynte å bygge. Man har vel også mulighet til å hente mer krefter med turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomken Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 har du noen tips til hvor jeg kan handle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 www.pure-pf.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Men for ikke å bare tenke hva som har blitt gjort mest ganger og deletilgangen, hadde det vært greit å fått beskrevet forskjell effektmessig eller handlingsmessig forskjeller. Åssen bilen det blir med bunndrag, toppdrag osv med turbo og ompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå