///Mysild Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 fikk også noen deler av koed i går, noe var knekt og slikt... lurer på om det er budbilene som kjører som idioter... hmmm
Ad|oS Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 De tømmer vel lageret for ødelagte deler nå så de kan få inn nye og deler som er ok Men gjør du som meg og tar kontakt med dem får du pengene igjen eller ny vare, alt etter eget ønske
///Mysild Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 jeg fikk pengene kreditert hehe... ordner seg det... har noen emblemer til deg btw!
Ad|oS Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Lite oppdatering i det siste, men har ikke skjedd så mye heller. Kommer litt i dagene fremover håper jeg... Har fått på sommerfelgene nå, og hjalp en del på utseende! Sporer en del, så kommer nok nye dekk om en liten stund. Må bare få tat en hjulstilling først
Rabies Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Ble pent med sommerskoa på ja:D Må bare få på plass frontleppe nå så du slipper den høydeforskjellen mellom fanger og sideskjørt;)
Ad|oS Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Leppa kommer på ganske snart ja... Kanskje litt mer også hehe
///Mysild Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 ehhhmmm... leppa bygger jo 2 mm ned da... så må nok få på noen splittere skal det bli lavere hvorfor tror alle at m-tech og m3 fronten er lavere egentlig?
Rabies Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Hmmm, trodde liksom leppa bygde ned en liten cm jeg... Men det er jo uansett tøffere med splittere da;)
///Mysild Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 nope... bare utover og ned akkurat den plasten du trenger for å skru i hehe
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Da var endelig forsterkerne kommet, så kan begynne å bygge anlegg nå 2-kanalere var svær, så spørs om jeg får plass hehe
Ad|oS Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Interiør-xenon er montert, så måtte få lagt ut noen bilder av dette. Ble en del hvitere lys enn det var før, så må vel si meg fornøyd Fikk et sett med 16 pærer men vet ikke hvor jeg skal ha alle enda hehe Her er før/etter bilder fra ulike steder: Blir ikke helt 100% som på bildene, men gir en viss pekepinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå