Dj Feed Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Hadde ikkje vore dumt det nei, men da måtte vel eg montert noe på motoren!! hehe
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Da var litt nytt bestilt for å forbedre fronten på bilen. Kanskje de er kommet til neste helg hehe Og Mysild, ikke røp hva det er Bilen skal nok også snart inn på verksted en liten tur. Høres ut som en klokke for øyeblikket, blant annet pga en eksoslekkasje håper/tror jeg. Et reimhjul som må skiftes også, men blir greit å få det gjort
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Du får flytte ned til Kristiansand så får du også være med i det gode selskap
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Greit det, så lenge du tar med UiA samtidig oppover Er greit for studenter å bo i nærheten av studiestedet
marararius Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Ja, litt kjekt for meg å bo i nærheten av jobben også igrunn da. Hehe. Litt vanskelig å flytte ned en hel fabrikk gitt
Ad|oS Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Skrevet Mai 1, 2008 Har tatt litt bilder i det siste, og hadde håpt jeg hadde nok bra til å lage en egen tråd med dem. Desverre var det ikke mange nok bra, så få legge ut de jeg har. Kommer nok flere etterhvert Håper dere liker dem
Spiritus Sancti Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Det var fine bilder det, åssen kamera? d400? MEN! Jeg liker å se litt mer av bilen! Hehe
///Mysild Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Da var litt nytt bestilt for å forbedre fronten på bilen. Kanskje de er kommet til neste helg hehe Og Mysild, ikke røp hva det er Bilen skal nok også snart inn på verksted en liten tur. Høres ut som en klokke for øyeblikket, blant annet pga en eksoslekkasje håper/tror jeg. Et reimhjul som må skiftes også, men blir greit å få det gjort hmmm... ikke rart jeg får vite ting, når jeg ordner ting så greit hehe... men nå visste du om bilen min da, og du sa ikke noe, så skal klare å holde det hemmelig... tror btw at pakken kommer i morra
Ad|oS Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 Det var fine bilder det, åssen kamera? d400? MEN! Jeg liker å se litt mer av bilen! Hehe Er et Canon 20d jeg har brukt til disse bildene. Er fullt klar over at du ikke ser så veldig mye av bilen her, men liker dem likevel Og alle bildene var visst fra samme vinkel hehe
JE Motorsport Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Kule bilder Men som nevnt kanskje litt nærmere hadde fremført mer av bilen
Ad|oS Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Skrevet Mai 2, 2008 må si du er flink til og ta bilder Takk for det Kule bilder Men som nevnt kanskje litt nærmere hadde fremført mer av bilen Ikke detaljene på bilen som var poenget her heller da Men kan sikkert ordne med noen detaljebilder etterhvert også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå