Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var litt nytt bestilt for å forbedre fronten på bilen. Kanskje de er kommet til neste helg hehe Og Mysild, ikke røp hva det er :wink:

Bilen skal nok også snart inn på verksted en liten tur. Høres ut som en klokke for øyeblikket, blant annet pga en eksoslekkasje håper/tror jeg. Et reimhjul som må skiftes også, men blir greit å få det gjort

Skrevet

Har tatt litt bilder i det siste, og hadde håpt jeg hadde nok bra til å lage en egen tråd med dem. Desverre var det ikke mange nok bra, så få legge ut de jeg har. Kommer nok flere etterhvert :D

g6ckllptdjk7j7fiqmi8.jpg

a669elrgct12zyhtszio.jpg

qym1vwfklmjyrp6smg3t.jpg

dpb1n174al74iemfscm8.jpg

Håper dere liker dem

Skrevet
Da var litt nytt bestilt for å forbedre fronten på bilen. Kanskje de er kommet til neste helg hehe Og Mysild, ikke røp hva det er :wink:

Bilen skal nok også snart inn på verksted en liten tur. Høres ut som en klokke for øyeblikket, blant annet pga en eksoslekkasje håper/tror jeg. Et reimhjul som må skiftes også, men blir greit å få det gjort

hmmm... ikke rart jeg får vite ting, når jeg ordner ting så greit :-P hehe... men nå visste du om bilen min da, og du sa ikke noe, så skal klare å holde det hemmelig... tror btw at pakken kommer i morra ;-):-)

Skrevet
Det var fine bilder det, åssen kamera? d400? :)

MEN! Jeg liker å se litt mer av bilen! Hehe

Er et Canon 20d jeg har brukt til disse bildene. Er fullt klar over at du ikke ser så veldig mye av bilen her, men liker dem likevel :wink: Og alle bildene var visst fra samme vinkel hehe

Skrevet
må si du er flink til og ta bilder :D

Takk for det :)

Kule bilder :) Men som nevnt kanskje litt nærmere hadde fremført mer av bilen :wink:

Ikke detaljene på bilen som var poenget her heller da :wink: Men kan sikkert ordne med noen detaljebilder etterhvert også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...