Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pene bilder ja :) Sykt bra med det treet. Måten lyset var på! :)

Takk! De har bare på lysene mot treene en sjelden gang i blant, så var heldig med at de hadde dem på den dagen. Er de som "gjør" det meste av bildet

Skrevet

hmmmm... bilen må poleres først :-P hehe... men hjalp med leppa :-9 btw, det er herjetreff på byremo i morra :-P så kanskje du må komme hjem litt tidligere :-P

Skrevet

Bilen blir polert så snart jeg får noen gøye ting i posten :D Ser ikke vitsen med å måtte gjøre det to ganger med et par ukers mellomrom...

Skrevet
Råe bilder, men det er jo ei liten stund siden du tok dei!!

Blir bra når du får polert bilen...

Takk... Er ikke sååå lenge siden hehe Må kunne legge ut det man har, selv om de ikke er "dagsaktuelle"

ja er jo det... halvard jukser! :-P hehe...

Det er lov :wink:

Har forresten kjøpt poleringsmaskin på Biltema [-X Tok ikke sjansen på å starte med min egen, så fant en annen å trene litt på hehe Klarte ikke å korrigere lakken så veldig mye, men bittelitt gikk. Må kanskje investere i noen grovere puter/lakkrens som tar litt mer. Ellers var det ikke så galt. Slipper hvertfall krampen i armene man får dersom man tar det for hånd :lol:

Brukte Lampeolje når jeg skulle vaske bilen jeg polerte, men ble litt skuffe. En del her inne som sier det skal ta alt, men var fortsatt en del igjen etter å ha brukt både lampeolje og kaldavfetting. Clay er vel mer effektiv, men litt kostbart å bruke på et "prøveprosjekt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...