Dj Feed Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 takk for tipset fekk vekk linkene!! Folk seier att parafin, er goe greier til å reingjør lakken med!!
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 takk for tipset fekk vekk linkene!!Folk seier att parafin, er goe greier til å reingjør lakken med!! Lampeolje vil jo egentlig si parafin, så rart det ikke gikk vekk. Men bilen jeg testa på har nok ikke blitt vaske på veeeeeeldig lenge. Gleder meg hvertfall til jeg skal begynne på min Då få slenge deg på du også Magne, så får vi ta en polerings-søndag hehe
///Mysild Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 lol! 5 av postene på hver kategori er sist svart på av deg hahah
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 lol! 5 av postene på hver kategori er sist svart på av deg hahah Noen svarer på spørsmål og kommenterer bilene i trådene, andre spammer bare, som deg
///Mysild Skrevet Mai 5, 2008 Skrevet Mai 5, 2008 haha... men ikke vanskelig å se når du kommer inn her i hvertfall morten har forresten smelt bmwen i dag
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 Må svare på det folk lurer på! Ikke bra, men han får nok gang på den igjen snart
///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 sorry ot halvard... fanger, grill, begge lampene, panser, frontstykket, vet ikke om kanksje skjermene er hele, og alt plast og drit under panser og slik... kjip og dyr skade
Dj Feed Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Då få slenge deg på du også Magne, så får vi ta en polerings-søndag hehe Eg har ein her eg arbeider som driver med sånn, så eg har fått han til å ta min!! Så snart han har tid!! kan bli til helga....! Det kom ikkje som noen bombe att ad|os hadde svart på alt!! Hørtes ut som ein sikkelig smell!!
Ad|oS Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 Er jo mye gøyere å gjøre det selv, men da finner man desverre også alle sånne småfeil :s Går man nøye over bilen dukker det gjerne opp små defekter man ikke la merke til før hehe
Dj Feed Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 Men visst han ikkje får fingen ut snart, så kan eg jo væra med deg!! Nå er lyktene stilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå