Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm... ja, må få polert min også før treffet i stavanger... skal heldigvis prøvepå min onkels først... skal man bruke den harde, eller den myke sia på puta? :-s

Skrevet

Fort gjort å gå over uansett.... Den ene siden er det vel litt hardt på fordi den skal festes til maskinen så tror ikke du skal ha den ned mot lakken nei

Skrevet
Flott bil må jeg si! Knall med 280nm under panseret. Eller kanskje dekket å veien...

Greit med litt kraft under panseret ja. Kommer godt med :wink:

Du fikk ikke tilfeldigvis bot i dag. Mener jeg så bilen din sammen med en lettere irritert snut ved samsen ;)

Takk og lov, gjorde ikke det. Men kunne fort fått det :P Var heldigvis ikke meg nei

Skrevet

Da var endelig angel eyes montert. Er fra Norvatio, og er godt fornøyd med dem. Lyser virkelig bra.

7hy2zkttf3si6u6j3g91.jpg

Tåkelysene er ikke så blå som det ser ut her, de er bare litt sånn med en gang de skrus på. Har ca samme fargen som ringene

Takk til Mysild som hjalp meg med å få tak i dem og å montere dem. Kommer nok noen flere bilder ganske snart.

Skrevet

Mysild:

Bare en kamerat med litt interesse for BMW :wink: Men vi finner nok et eller annet sted. Bare gjøre det før det blir for mørkt

Astri:

Er ganske fornøyd selv så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...