Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rått!!

Eg vil også ha sånne bilder av bilen!!

Må til :P

Kommer snart hjem for sommeren nå, så får kanskje tatt noen bilder da hehe

flotte bilder! er det mulig å få til gode resultat med slike billige små kamera?

Takktakk... Er fullt mulig å få gode bilder med kompaktkamera, men var egentlig ganske så mørkt da disse bildene ble tatt. Derfor var speilrefleks og rekekasser jeg fant som stativ eneste alternativ hehe Får ta noen bilder med kompaktkamera snart for å bevis at man kan ta minst like gode bilder med et slikt....

Veldig pent! Hvor mye senk har du?

Fint å høre :D Er senket 40/40 med Apex senkesett, i tillegg til senkeskåler fra Bonrath som skal senke 10-15mm. Ikke helt fornøyd da jeg ville hatt den ned 1cm i fronten og opp en bak. Uansett blir det nok ikke noen forandring på senk før evnt til neste år.

det er vel nå, 50/40 senk... senkeskåler foran, og subb baki som veier en del ;-)

Nesten rett, men ingen subb baki enda. Blir nok desverre enda lavere bak når jeg får inn den. Ikke bra...

fin motor!! ;)

Nja, hadde gjort seg med 2, evnt 4dl ekstra :twisted: Men burde vel ikke klage akkurat

9rp16wx8l1vnwjw6qie1.jpg

synes jeg ser pirueter jeg :P

Var noen merker der ja, men kjører alltid fint jeg :roll:

Skrevet
9rp16wx8l1vnwjw6qie1.jpg

synes jeg ser pirueter jeg :P

Var noen merker der ja, men kjører alltid fint jeg :roll:

hehe det er bra :) er så dumt med folk som kjører i hjel bila sine når man har et så fint eksemplar som du har :wink:

Skrevet
En bil er til å brukes må du huske :wink: Men prøver å la være å kjøre den for hardt. Er jo bare en stakkars automat hehe

hehe er enig i det så lenge man ikke konstant sledder og ligger på sperra. ellers så må man dra ut 6ern litt for og få fram god lyden :)

du skulle hatt manuell vett :wink: har så prøvd en 325 automat men moro så lenge man har 6ern :D

Skrevet

Åhr, blir så provosert. Pleier alltid å være flink til å parkere litt vekke fra inngangen på kjøpesenter og lignende for å unngå bulker og slikt. Likevel, da jeg var på Sørlandssenteret og parkerte kanskje 15 plasser bortenfor neste bil. Når jeg kommer ut ser jeg en bil som står helt inntil min bil, og det er minst 10plasser ledig på begge sider. Er det mulig!?!? Kikket litt på dørsiden for å se om det var noen merker, men så ikke noe.

Da jeg kom hjem noen timer senere legger jeg merke til at noe ikke er som det skal være. Ser nærmere på det og ser en del små riper på døra. Tror ikke det ble noen bulk, men bilen er litt skitten nå. Vanskelig å se... Håper jeg klarer å polere det vekk.

:evil::evil: Noen folk skulle hatt nakkeskudd!!! :evil::evil:

Skrevet

værste sort! Har opplevd det samme, ei dame parkerte HELT intil selv om der var mange ledige plasser og opner døra i rasende fart, traff heldigvis den lista midt på døra!

Et annet tilfelle var en som satt i bilen på parkeringsplassen, så kommer ei dame med mange handleposer, SETTER DEM PÅ PANSERET til bilen hans før hun låser opp bilen sin og stapper inn varene...

Skrevet
Et annet tilfelle var en som satt i bilen på parkeringsplassen, så kommer ei dame med mange handleposer, SETTER DEM PÅ PANSERET til bilen hans før hun låser opp bilen sin og stapper inn varene...

oioioi :shock: hadde det blitt verbalt drap om det skjedde med meg!

Men on topic, nydelige bilder her Ad|oS :) meget pen bil, felgene passer veldig bra !

Det her var tøft :clap:

9rp16wx8l1vnwjw6qie1.jpg

Skrevet

Da hadde jeg satt bilen i revers og rygga i hundreoghelvete med fullt rattutslag :twisted:

SÅ hadde jeg skjelt ho ut :wink:

Skrevet
Åhr, blir så provosert. Pleier alltid å være flink til å parkere litt vekke fra inngangen på kjøpesenter og lignende for å unngå bulker og slikt.

Angående parkering:

Jeg parkerer ALDRI i byen på gateplan. Jeg kjører inn i parkeringshus og finner de plassene i endene med stolper på begge sider av plassen, slik at ingen faktisk KAN kjøre/smelle døra i deg :)

Skrevet

Men on topic, nydelige bilder her Ad|oS :) meget pen bil, felgene passer veldig bra !

Takk for det. Liker felgene ganske godt, men skulle selvsagt vært 18" og hatt litt mer kant. Men kanskje med tiden :wink:

Angående parkering:

Jeg parkerer ALDRI i byen på gateplan. Jeg kjører inn i parkeringshus og finner de plassene i endene med stolper på begge sider av plassen, slik at ingen faktisk KAN kjøre/smelle døra i deg :)

Parkerer som regel i parkeringshus jeg også når jeg er i byen, og som regel helt på topp der det er færrest biler. Desverre ser det ut som at det er umulig å unngå litt parkeringsbulker og riper. Men skal ikke oppfordre til noe!

Parkerer dessuten heller sånn at jeg får det veldig trangt når jeg skal ut av bilen og gir de på andre siden mer plass og håper på det beste. Menmen, ferdig me den saken. Gikk heldigvis sånn noenlunde greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...