Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et annet tilfelle var en som satt i bilen på parkeringsplassen, så kommer ei dame med mange handleposer, SETTER DEM PÅ PANSERET til bilen hans før hun låser opp bilen sin og stapper inn varene...

Det er det verste jeg har hørt :shock:

Vet ikke hva jeg hadde gjort, tror jeg hadde blitt stående å måpe i vantro en god stund før jeg hadde klart å gjøre noe. Nakkeskudd hadde vært for humant i en slik sammenheng.

På nye biler som er større enn gamle biler er det jo ikke støtlist på døra en gang, må være noen i oppretterbransjen som har trumfet igjennom det :roll:

Men kule bilder ja Ad los :D

Skrevet

Dagens bilder, i dag med kompaktkamera:

avr2wpkqmbbejboupjmh.jpg

71pgdx47jm1njjyrswnb.jpg

Burde jeg forresten ha øyelokk nå som jeg har fått meg AE? Har den store typen liggende, men synes de blir litt vel store. Den lille typen som er mye smalere er nok mer aktuell i såfall...

Ja Mysild, vet du mener jeg burde få på noen øyelokk hehe

Skrevet
fysj! kjøp deg små... de blir for kebab :-P

gode bilder da :-) langt innpå småveier i øvrebø eller? :-)

Oppe i Vennesla disse bilden ble tatt hvertfall, så nesten riktig hehe

Fikk litt odderøya feeling av de bildene jeg ;)

Hehe, ser ikke så mye sjø og slikt rundt bilen, men alle har vel sine meninger :P

må si jeg liker bilen din mer og mer :) vet du har litt lyst til og selge felga dine til meg :P

Kan ikke klage da :wink: Kan godt selge felgene ja, bare jeg får et greit bud :wink:

Nydelig bil.. :P

Slik jeg liker E36

Takk

Skrevet

Ser ikke så mye sjø på veien opp til toppen på odderøya heller da ;)

Men det er i hvertfall godt å se at det er mulig å få bra bilder med noob-kamera...

Skrevet

Sant nok...

Den største fordelen slik jeg ser det med speilreflekskamera, er at det er lettere å ta gode bilder når det er mørkt. Kompaktkamera er mer avhengige av gode lysforhold. Løsningen er vel bare å ta bildene litt tidligere på kvelden hehe

Skrevet

Setene forsvinner ikke dersom jeg ikke får tilbud om Vader-stoler i innbytte hehe

Ingen superknapp her nei. Bare et halvgammelt Canon kompaktkamera til under 1500kr :wink:

Skrevet

Lurer på om det ikke er IXUS 70. Den har optisk søker, noe ikke 75 har. Tror hvertfall det var sånn... Men kan ta en evnt diskusjon om kamera over PM og holde oss til bil her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...