Ad|oS Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Har sett det positive i det for å si det sånn. Skulle ha nye lykter likevel, og alt i fronten ville jeg få lakkert uansett Panseret hadde noen små bulker så ville egentlig bytte det også, men det var en litt dum måte å få byttet alt på... Får bare se om det er vits å fikse den igjen, eller det blir M52-motor til salgs :s
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Hehehe Men det er bra ! Lykke til med videre valg av fremtiden til bilen din da
carlhaakon Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 ikke selg bilen nå, bare og ta tiden og bygge den opp
Spinx Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Det var en trist historie håper du får den tilbake og at det ikke vil koste deg så mye.
Ad|oS Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Problemet er at det blir nok veldig dyrt å fikse den opp, og vil desverre ikke få så ekstremt mye for den om jeg selger den som den er heller. Vanskelig å finne ut hva jeg skal gjøre, men må vel få den taksert så jeg vet hva det vil koste sånn ca...
Aama_Racing Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Problemet er at det blir nok veldig dyrt å fikse den opp, og vil desverre ikke få så ekstremt mye for den om jeg selger den som den er heller. Vanskelig å finne ut hva jeg skal gjøre, men må vel få den taksert så jeg vet hva det vil koste sånn ca... uffuff:( utrolig synd med bilen din:( men vist du finner ut å selge motoren sin så send meg en pm da.. (ikke meningen å forhaste noe e.l. altså)
Boddiz Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Det var utrolig leit Ad|oS! Men bra det gikk godt med folk og fe! Det er det viktigste
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Kommer uansett ikke til å skje noe som helst før i juni når jeg har kommet meg hjem for sommeren. Trenger litt tid til å tenke over saken også
-Sammy Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Kondolerer kraftig her dette var leit.. fine bilen også. Håper det ikke blir alt for stor tapssak å få bygget den opp igjen! Hørte jeg noen sa 3.2L delebil fra tyskland ??
-Anders- Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Kjedelig nyhet da. Får satse på at det ikke blir så dyrt å bygge opp igjen!
maurtin Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Hadde kansje vært en mulighet å kjøpe en billigbillig 316coupe som delebil?
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 det som jeg som -ikke. er mekanikker kan se, er at: innerskjermerforan må trekkes, vangene må byttes og trekkes, litt av det ene dempertårnet må trekkes, innerskjerm bak må trekkes... i tillegg til at alt må byttes: skjermer, panser, grill, fanger, innerfanger, 3 radiatorer, baksjerm, bakluke, baklykt, frontlykter, bærearmer foran, bakplata, i tillegg til all plasten rundtforbi! så blir nok en del, men skal nok presse han til å få fikaa den... har kjørt rundt med et fargekart selv jeg, så vet åssen det blir... hehe... men for å se det positive i det, bilen er ikke skev med det blotte øye, dørene er fine, ikke noe trangt der, så retting bør ikke være store jobben egentlig
carlhaakon Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 høres ut som det er litt jobb gitt men da satser vi på at du presser han til og bygge den opp igjen
///Mysild Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 men så snakker han noe om å ikke ha bil en stund, og spare penger... ad|os, spare penger gjør vi i banken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå