Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett det positive i det for å si det sånn. Skulle ha nye lykter likevel, og alt i fronten ville jeg få lakkert uansett :lol: Panseret hadde noen små bulker så ville egentlig bytte det også, men det var en litt dum måte å få byttet alt på... Får bare se om det er vits å fikse den igjen, eller det blir M52-motor til salgs :s

Skrevet

Problemet er at det blir nok veldig dyrt å fikse den opp, og vil desverre ikke få så ekstremt mye for den om jeg selger den som den er heller. Vanskelig å finne ut hva jeg skal gjøre, men må vel få den taksert så jeg vet hva det vil koste sånn ca...

Skrevet
Problemet er at det blir nok veldig dyrt å fikse den opp, og vil desverre ikke få så ekstremt mye for den om jeg selger den som den er heller. Vanskelig å finne ut hva jeg skal gjøre, men må vel få den taksert så jeg vet hva det vil koste sånn ca...

uffuff:( utrolig synd med bilen din:( men vist du finner ut å selge motoren sin så send meg en pm da.. (ikke meningen å forhaste noe e.l. altså:))

Skrevet

Kommer uansett ikke til å skje noe som helst før i juni når jeg har kommet meg hjem for sommeren. Trenger litt tid til å tenke over saken også

Skrevet

Kondolerer kraftig her :( dette var leit.. fine bilen også. Håper det ikke blir alt for stor tapssak å få bygget den opp igjen! Hørte jeg noen sa 3.2L delebil fra tyskland ?? :wink:

Skrevet

det som jeg som -ikke. er mekanikker kan se, er at:

innerskjermerforan må trekkes, vangene må byttes og trekkes, litt av det ene dempertårnet må trekkes, innerskjerm bak må trekkes...

i tillegg til at alt må byttes:

skjermer, panser, grill, fanger, innerfanger, 3 radiatorer, baksjerm, bakluke, baklykt, frontlykter, bærearmer foran, bakplata, i tillegg til all plasten rundtforbi!

så blir nok en del, men skal nok presse han til å få fikaa den... har kjørt rundt med et fargekart selv jeg, så vet åssen det blir... hehe... :-P

men for å se det positive i det, bilen er ikke skev med det blotte øye, dørene er fine, ikke noe trangt der, så retting bør ikke være store jobben egentlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...