kjell-vidar Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 nei nei kjipe greier.. hvis den er rammeskeiv så blir det dyrt, hadde en 325 for noen år siden som ble påkjørt bak, å det så ikke ut som mye skader på den, men karroseriarbeid kom på 80.000kr + lakkering å det var kun baken.. så tipper den blir for dyr til å repareres, men skal nå ikke utale meg helt sikkert enda før du eventuelt legger ut noen bilder...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Såpass ja.. Vond den der tror jeg desverre.. Jævlig kjedelig.. Jeg hadde tatt meg fri fra jobben og sitti hjemme å grini hvis dette hadde skjedd med meg..
Dirty Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 åi så værre ut en jeg hadde trodd. tror den der bøter med livet
vetu03 Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Uff, det der så ikke billig ut. Trodde ikke det var så ille... Får få den taksert og ta det derifra...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Såpass ja..Vond den der tror jeg desverre.. Jævlig kjedelig.. Jeg hadde tatt meg fri fra jobben og sitti hjemme å grini hvis dette hadde skjedd med meg.. Ikke mye gøy nei. Hehe, nytter ikke å ta seg fri å grine. Må jobbe som aldri før for å få råd til noe nytt
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 åi så værre ut en jeg hadde trodd. tror den der bøter med livet Er det jeg er redd for. Spørs bare hvor mye jeg eventuelt kan få for den om jeg selger den som delebil/i deler Uff, det der så ikke billig ut. Trodde ikke det var så ille... Får få den taksert og ta det derifra... Må bare finne noen som kan komme her å taksere da, så hvertfall det er ute av verden Kondolerer =( Ser dyrt ut ja desverre Takk.... auau mine kondolanser Takk...
marararius Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Huff å huff :\ Værre enn jeg trodde det der. Så vel nooe dyrt ut å fikse opp igjen ja Hvordan er motoren? Og vet du om bilen er rammeskjev?
Rabies Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Hmmm, går motoren fortsatt? Tenkte på at hvis den skulle være "fubar" så kunne du jo muligens fått tak i et 316 coupe karosseri og satt over motor, drivverk og understell...
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Motoren er hel etter hva jeg klarer å se. Fronten er bare trykket inn til motoren, ikke lengre. Håper den ikke er ødelagt. Kan jo hvertfall få litt penger for den.... Aner ikke om den er det nei. Det får evnt noen som har peil på sjekke hehe
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Hmmm, går motoren fortsatt? Tenkte på at hvis den skulle være "fubar" så kunne du jo muligens fått tak i et 316 coupe karosseri og satt over motor, drivverk og understell... Motoren går den, ikke noe problem. Har bare latt den svive i noen få sekund da vifta står fast og den ikke har noe kjøling pga radiator hehe Har vært på tanken å få tak i et annet karrosseri å sette motor i, men må vel søke og slikt for å få det gjort lovlig. Får se hva det blir til
m3thecar Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 Dette er garantert en litt for spek bil for dagens ungdomer. hadde ikke skjedd med en VW duplo med 40 hester . nå blir det noen dyre forsikringer runtom . KoNDOLERER MASSE kipt når sånt skjer .
Ad|oS Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Skrevet Juni 12, 2008 Dette er garantert en litt for spek bil for dagens ungdomer. hadde ikke skjedd med en VW duplo med 40 hester . nå blir det noen dyre forsikringer runtom . KoNDOLERER MASSE kipt når sånt skjer . Haha, er ikke pga motoren at det gikk som det gikk. Hadde det vært fordi jeg herja rundt så kunne den forklart det, men var ikke det som var tilfellet her Dyrere forsikring trenger du ikke bekymre deg for. Uten full kasko er det vel ikke så mye vits å melde inn noen skade uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå