Ad|oS Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Takk... Går ganske greit ja. Mysild klagde hvertfall ikke da han satt på en liten tur Da var diverse småting bestilt fra ebay, samt en liten pakke fra Umnitza... Ser frem til de kommer
///Mysild Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 nja... må nå si at 328 er oppskrytt! nei da... gikk jo unna den
Ad|oS Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Ble ikke mer i går, men muligens noe mer i kveld Og forresten, slut med spam i tråden min Stress med auksjon og ikke "kjøp-nå"
///Mysild Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 spam spam spam!! tenkte bare du ville ta kontakt med han men sorry
Ad|oS Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Bestilling fra Koed er i orden Håper bare det kommer fort hehe Blir gøy å montere nye deler hvertfall
Ellingsen B. Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 grattis med ny bil. Den så fin ut og det er jo digg med automat!!
Ad|oS Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Skrevet Februar 22, 2008 Her er noen bilder av sommerfelgene. Er bare tatt med mobilkamera... Er visst skrudde. 225/40-18 med bra dekk. Usikker på merket på felgene, og dekkene
mpwr Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 flott bil med mye fint utstyr og et deilig interiør du skulle bare fått bygget om til manuell og m50 innsug, chip og litt sånn så blir det jo helt konge =)
maurtin Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 koster vel mer enn det smaker å bygge om til manuell kan jeg tenke meg. Hadde klart meg utmerket fint med automat:)
Azeton Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 flott bil med mye fint utstyr og et deilig interiør du skulle bare fått bygget om til manuell og m50 innsug, chip og litt sånn så blir det jo helt konge =) Det lille med innsug og chip havner fort på 10000kr faktisk
Hyggmaister Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Insug tar man jo fra en deeeeeeleeeeeeebiiiil Alltids noen som skal vrake noe..Eller bare løp til en hogger å kjøp et innsug fra en 325 Eller koed...osvosvosvosv
///Mysild Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 simonsen racing her også skal si han er på tokt! men de felgene var fine... du får ta de på så fort som fy! kommer ikke mer snø eller is her nede nå
Ad|oS Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 flott bil med mye fint utstyr og et deilig interiør du skulle bare fått bygget om til manuell og m50 innsug, chip og litt sånn så blir det jo helt konge =) Det lille med innsug og chip havner fort på 10000kr faktisk Snakka med "han fyren i England" om det, og innsug + gass-spjeld kommer på ca 4.000kr. Er overkommelig, men heller sviktende teknisk komptense fra min sin er jeg redd. Men er godt mulig det kommer i løpet av sommeren. Ikke førsteprioritet akkurat nå uansett
Ad|oS Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 koster vel mer enn det smaker å bygge om til manuell kan jeg tenke meg. Hadde klart meg utmerket fint med automat:) Tror nok ikke det blir til å bygge om til manuell. Eneste grunnen måtte være for å få litt raskere bil... Men det kan man fikse med innsug++ og ny diff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå