Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk...

Går ganske greit ja. Mysild klagde hvertfall ikke da han satt på en liten tur :lol:

Da var diverse småting bestilt fra ebay, samt en liten pakke fra Umnitza... Ser frem til de kommer :)

Skrevet

Her er noen bilder av sommerfelgene. Er bare tatt med mobilkamera...

Er visst skrudde. 225/40-18 med bra dekk. Usikker på merket på felgene, og dekkene :lol:

u1vtp4r52wrhdt9ervda.jpg

zwpcsdsq0zjn3lbc04fy.jpg

Skrevet

flott bil med mye fint utstyr og et deilig interiør :)

du skulle bare fått bygget om til manuell og m50 innsug, chip og litt sånn så blir det jo helt konge ;)

=)

Skrevet

du skulle bare fått bygget om til manuell og m50 innsug, chip og litt sånn så blir det jo helt konge ;)

=)

Det lille med innsug og chip havner fort på 10000kr faktisk :wink:

Skrevet

=)

Det lille med innsug og chip havner fort på 10000kr faktisk :wink:

Snakka med "han fyren i England" om det, og innsug + gass-spjeld kommer på ca 4.000kr. Er overkommelig, men heller sviktende teknisk komptense fra min sin er jeg redd. Men er godt mulig det kommer i løpet av sommeren. Ikke førsteprioritet akkurat nå uansett

Skrevet
koster vel mer enn det smaker å bygge om til manuell kan jeg tenke meg. Hadde klart meg utmerket fint med automat:)

Tror nok ikke det blir til å bygge om til manuell. Eneste grunnen måtte være for å få litt raskere bil... Men det kan man fikse med innsug++ og ny diff :lol::wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...