Gå til innhold

Ad|oS sin E36 328i coupe - lagt ut for salg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mye gøy nei. Tar bittelitt tid før det faktisk går opp for en hva som har skjedd, men jeg kan ikke skylde på noen andre enn meg selv. Det var i det minste ikke din feil at bilen din ble ramponert.

Håper også jeg kan få noen kroner for den. Du må bare komme med bud :wink:

Skrevet

Off, fortsatt like kjipt å se disse bildene... Hadde min bil vært like strøken som denne og dette hadde skjedd meg, så tror jeg jeg hadde gravd meg ned i hagen noen dager :(

• 3 weeks later...
Skrevet

Kondolerer

Så ikke topicen at den var blitt krasjet.

Skjedde det samme med min, at vangen måtte rettes, var ikke like mye krasjet i front som din, men ble skader for 99.000kr.

Har du solgt bilen, eller hvordan gjorde du det?

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvorfor tar du ikke karosseribytte på den?

Forstår at det kanskje ikke er flusst med penger, men jeg vil påstå at du taper mer eller like mye på å selge den som skadebil - og da sitter du ikke igjen med bilen.

Du kan iallfall forhøre deg med Biltilsynet om det lar seg gjøre. I så fall merkes motor/gir/bakstilling på 328en, så kjøper du en svensk eller tysk E36 Coupé (ligger flere fine coupéer til 20-25k i Sverige), og flytter over alt på din bil til denne. Ihvertfall motor/drivverk/bremser. Så godkjennes den og får nytt "norsk" chassisnummer. Husk at du da i tillegg kan selge alle delene fra den utenlandske bilen du kjøper. Det ligger f.eks. en 325i Coupe på Autopower til 22.500,- NOK. Der får du igjen nesten alt i delesalg (motor spesielt).

Skrevet

Må ikke et slikt karroseribytte gjøres på et verksted? I såfall koster det jo en liten formue. Så kommer lakkering og masse M-plast og andre deler i tillegg. Er redd det fort blir veldig dyrt å gjøre dette også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...