Ad|oS Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 Ikke mye gøy nei. Tar bittelitt tid før det faktisk går opp for en hva som har skjedd, men jeg kan ikke skylde på noen andre enn meg selv. Det var i det minste ikke din feil at bilen din ble ramponert. Håper også jeg kan få noen kroner for den. Du må bare komme med bud
Rabies Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Off, fortsatt like kjipt å se disse bildene... Hadde min bil vært like strøken som denne og dette hadde skjedd meg, så tror jeg jeg hadde gravd meg ned i hagen noen dager
Spiritus Sancti Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Hvis du skal selge i deler så husk meg når det gjelder intreøret da..
Ad|oS Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Skrevet Juni 29, 2008 Hehe, har nok ikke mer penger enn at jeg må si at høyeste budet vinner i såfall...
Torbjørn H Skrevet Juni 29, 2008 Skrevet Juni 29, 2008 Hehe, har nok ikke mer penger enn at jeg må si at høyeste budet vinner i såfall... Og nåværende bud er? Eller har du bestemt deg for å selge eller ikke?
Ad|oS Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Skrevet Juni 30, 2008 Ikke lagt den ut for salg enda, men mer og mer tyder vel på at den blir solgt snart.
Rabies Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Tror du ikke kanskje du ville tjent mer på å selge deler? Bare motor, drivverk og understell er jo verdt en god sum...
///Mysild Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 nja, 35k på en fin dag... men er jo bare å få inn bud på deler, og hele bilen, så får han se hva han kommer best ut av selv
Håkon318is Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Kondolerer Så ikke topicen at den var blitt krasjet. Skjedde det samme med min, at vangen måtte rettes, var ikke like mye krasjet i front som din, men ble skader for 99.000kr. Har du solgt bilen, eller hvordan gjorde du det?
Ad|oS Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 Da var bilen lagt ut for salg. Fint om folk kan ta diskusjonen om salg av bil i den tråden og ikke i denne. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=835869#835869
Gunnar Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Hvorfor tar du ikke karosseribytte på den? Forstår at det kanskje ikke er flusst med penger, men jeg vil påstå at du taper mer eller like mye på å selge den som skadebil - og da sitter du ikke igjen med bilen. Du kan iallfall forhøre deg med Biltilsynet om det lar seg gjøre. I så fall merkes motor/gir/bakstilling på 328en, så kjøper du en svensk eller tysk E36 Coupé (ligger flere fine coupéer til 20-25k i Sverige), og flytter over alt på din bil til denne. Ihvertfall motor/drivverk/bremser. Så godkjennes den og får nytt "norsk" chassisnummer. Husk at du da i tillegg kan selge alle delene fra den utenlandske bilen du kjøper. Det ligger f.eks. en 325i Coupe på Autopower til 22.500,- NOK. Der får du igjen nesten alt i delesalg (motor spesielt).
Ad|oS Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Må ikke et slikt karroseribytte gjøres på et verksted? I såfall koster det jo en liten formue. Så kommer lakkering og masse M-plast og andre deler i tillegg. Er redd det fort blir veldig dyrt å gjøre dette også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå