Spiritus Sancti Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 GT vinge er rått, men syntes det blir litt mye med den høyeste på en clean e36.. Eller rå bil, vil ha........
Ad|oS Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Hehe, takk for det. Tror det kan bli bra, men får se om den kommer på bilen eller ikke. I dag skulle jeg montere AE på bilen, men det slo litt feil. Tok av lyktene og demonterte dem. Deretter fant jeg frem de gamle lyktene (de som stod på 320'n) og demonterte dem for å bruke linsene som stod på dem. Linsene på bilen nå er nemmelig litt svidd, så er litt gule. Første problem var at linsene var anderledes, så de kunne ikke brukes. Tenkte bare jaja, får vel bruke de som står på, så da jeg skulle til å sette på ringene oppdaget jeg at den ene ringen var ødelagt. Hadde knust noe inni den, så var ikke brukenes... Tok kontakt med Umnitza som jeg hadde kjøpt dem av, og de var veldig imøtekommende og spurte bare etter adresse som du skulle sende nye ringer til. Tar vel et par uker da før jeg får de. Menmen, sånn skjer
///Mysild Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 hehe... sånn går det når du skal prøve selv nei da... men kjipt
Ad|oS Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Vel, da var det på tide med en liten oppdatering igjen. Har fått det for meg at jeg vil ha luftfilteret "avskilt" fra motoren så den ikke skal suge så mye varm luft. Skal gi litt mer effekt, og i tillegg ser det jo bra ut Da prisen på disse settene kommer på 2-3tusen fant jeg ut at jeg kunne prøve å lage til noe selv. Som sagt som gjort, utstyrt med saks, tape og papp gikk jeg til verks. Har jo sett litt på de settene som selges, så vet sånn noenlune hvordan det skal/bør se ut. Litt stress å få det til å passe så godt som mulig, men at det fremdeles skal være mulig å kunne ta det ut. Sluttresultatet ble ikke så aller verst, så nå er målet å få noen til å lage dette i rustfritt til meg. Må vel lage en litt finere mal enn dette, men her kan dere se omtrent hvordan det vil se ut. Er litt usikker på om jeg kanskje lukker litt for godt igjen og at det ikke kommer nok luft inn til filtere. Burde jeg kanskje åpne opp litt mer i bunn?!? Tok også en liten kikk i reservehjulsbrønnen for å se etter rust, og det var bittelitt der. Må få tatt det før det utvikler seg. Da jeg likevel hadde tatt ut dekket kunne jeg jo like gjerne vaske litt Og dekket var ganske så skittent, så fikk seg en liten vask det også. Lufttrykk ble også sjekket og justert... Har kjøpt meg bakrutesenker fra Koed, og måtte se hvordan det ville se ut. Passformen var upåklagelig. Hadde et lite "dreneringshull" (!?!?) på midten, noe jeg ikke har sett på andre bakrutesenkere. Var også en litt rar kant i nedre kanten av bakrutesenkeren... Eneste jeg kan klage på med denne er at den er slipt litt ned i nedre kanten, sikker bare for å runde av kantene. Dette er ikke gjort helt 100%, så er ganske ugjevn her. Vurderer å klage på det, men må se litt nærmere på det og se om det finnes noen enkel løsning på problemet. Og så lurer jeg på om jeg skal ha den på i det hele tatt
///Mysild Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 så snål ut med den kanten ja fin boks, kan du ikke bare lakke den sort og la den stå? haha... bakrutesenker må du ha er jo noe av det tøffeste på bmw
anders87 Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 Enig med Mysild Bergsprekken over her Bakrutesenker må man ha
Ad|oS Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Skrevet Mars 8, 2008 Lite montering, stort sett bare småplukk. Fått vekk de fleste feilmeldingene heldigvis. Bare å bytte pæreholderne, altså høyre side og over til venstre, på virket de plutselig. Tror jeg skal se om jeg kan finne sensoren til radiatoren, å skifte den. Hadde vært greit å få vekk alle feilmeldingene
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 En liten "gammel" oppdatering. Fant ut det kunne være lurt å lakkere bombrikken for å gjøre den litt mindre synlig. Har bare hatt den liggende under armlenet og tatt den frem ved bompasseringer, men er jo bedre å faktisk henge den opp. Nå slipper jeg hvertfall å være nervøs for å glemme den når jeg kjører forbi en bomstasjon. Desverre ikke alltid den reagerer, men tror heller det er fordi bombrikken er litt dårlig... Edit: Er det forresten antennen for radioen som henger over speilet? Og en liten skriveleif...
Dj Feed Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Visst du får lagt ein mal, så skal eg sjå om eg kan få noen til å lage det i rustfritt.. Skal vertfall få sjekket pris... Såg snål ut den bak rutesenkeren...
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 for å få brikka mer synlig? mindre mener du vel er du full i dag? Er det forresten antennen for radioen som henger over radioen? ROFL antenna til radioen sitter bak i c stolpen på førersia, hvis det var det du sikta til
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Ser ut som at jeg får frontplaten jeg bestilte fra koed gratis pga en liten bulk. Mulig jeg får en ny bakrutesenker også da denne ikke var helt 100%, og at jeg faktisk ikke fikk den jeg bestilte (bestilte den "normale" til Rieger, uten den lille kanten.) Jada Mysild, du har rett som alltid Mente mindre synlig... Ikke full, bare ansolutt ikke helt i form! Ingen anelse om hva denne tingen er da? Dj Feed: Du skal få en mal i løpet av helgen. Skal lage en litt bedre enn den det er bilde av her i tråden. Må også sjekke at jeg faktisk klare å få den nedi motorrommet uten altfor mye om og men. Bøyer lett litt kanter og slik siden det er papp, så må sjekke at den går rett nedi uten altfor mye demontering av andre deler
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 stikker den bare rett ut fra ingenting og bare hneger der?
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Kommer ut fra taktrekket. Aner ikke hva det er for noe hehe
///Mysild Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 rart... er ikke noen lys som ikke funker? merkelig... hehe... kan jo ha vært en sivilbil med kamera før?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå