Jokkis Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Det var faktisk det jeg og tok i innbytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Vanli prosedyre det da. Eg byttet til meg den bilen mot en M3 som eg hadde. hehe. Var litt usikker han som eg skulle bytte med nå da. Han hadde kjøper uten inbytte så han skulle tenke litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Da fikk han eg skulle bytte med solgt bilen sin som reint salg uten inbytte...so då e 540 forsatt til salgs for den som måtte være intressert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 jeg sikler på ny bil med litt kraft under panseret! ;D Detta var FARLIG fristende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 denne har fått ny eier ettersom det eg har fått med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Denne ble lagt ut til salgs på finn.no på Tirsdag. Annonse her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Denne ble lagt ut til salgs på finn.no på Tirsdag. Annonse her. det var det jeg og så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg