djscream Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Første mann til Mølla... Må bli kvitt lyktene som det er bilde av.. OG speilene ( elektriske )
djscream Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 ingen som trenger helt strøkne speil ( elektriske ) for en rimelig penge? eller lykter ?
remster Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 lyktene dine. er det linselykter? eller vanlig? hvis det er linselykter kan du ta bilde av de bakfra uten dekslet så jeg får se baksiden av linsa?
djscream Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 jeg skal sjekke det opp, kan få tatt bilder av hva folk vil ha... fikser dett i dag.
Kobar Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 hvor mye for begge speil med alt tilbehør, om det er elektrisk begge sider,?
djscream Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 er ikke akkurat noe tilbehør til speil.. det er speil lissom.. de er eletriske, er vel så lending på dem bare. du får komme med ett seriøst bud. Så ordner vi det.
Kobar Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 er ikke akkurat noe tilbehør til speil.. det er speil lissom.. de er eletriske, er vel så lending på dem bare.du får komme med ett seriøst bud. Så ordner vi det. med tilbehør mente jeg alt som skal til får å skru dem på bil! Har kun m3 kopi speil på bilen nå, så trenger alt for å få satt over til originalt ijen, byr 400kr, så betaler jeg frakt om du sender snarest!
djscream Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 kan ordne det.. send meg Pm.. jeg skal nå på jobb nå.. så skal jeg se hva jeg får rekt å fiksa i kveld vær på etter 22.05.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå