Stephan.s Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Kommer ann på hvor du bor. Har en "bekjent" hos BT som sier ifra til meg når BT har kontroller. Fikk en tlf fra denne beskjente når de hadde fått oppdrag om å lete etter biler uten skilt her jeg bor. Sikkert ikke bare pga. min, da det samtidig stod en bil til her med avskiltingsbegjær. Men står bilen i garasje har du ingenting å frykte. Evt. så ta med skiltene inn som nevnt over.
S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 jeg bor et sted hvor det normalt ikke er politi i det hele tatt. så da tror jeg at jeg bare tar sjansen. den står vel trygt i garasjen. får bare snike meg til biltilsynet for å få godkjent senkesett når jeg kommer hjem i slutten av mars.
PIIIPower Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Har hatt biler som hat måtte gått 2-3 måneder uten pkk (pga penger...) men har gått greit hver gang
vetu03 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Går nok greit, tviler på de kommer hjem til deg og henter skiltene.. Men ser de bilen ute å kjører eller at den står parkert på en parkeringsplass et sted skal du nok ikke se bort ifra at de tar dem...
S.Hafsmo Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 får sette godkjenninga til førsteprioritet til jeg kommer hjem da. ligger vel ei eske fra Apex og Bilstein hjemme når jeg kommer tilbake.
Morty999 Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 en kompis har snart kjørt i 2 år etter den skulle vært på eu.. kjører ennå med gule oblater han.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå