E30_Dale Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Fin lyd på bremsingen. Nesten som å høre min 316 på full rev (Åhhnei!)
Kimmit Racing Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Også en liten kunde motor.bygget en 944 turbo motor med stålforinger i blokk,ms v3.0,sc50 turbo,650cc dyser.sikter på 450hjul hk
Rotty Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Fy de videoklippene det var motivasjonsfaktor:D siiiiint ja Huff sitter titter på min motor som bare står utstilt midt i stua Omtrent samma oppsett som deg, ska hente traversen og feste en par biltemahjul på den så jeg kan trille og lufte den snart hehe
Kimmit Racing Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Fy de videoklippene det var motivasjonsfaktor:D siiiiint ja Huff sitter titter på min motor som bare står utstilt midt i stua Omtrent samma oppsett som deg, ska hente traversen og feste en par biltemahjul på den så jeg kan trille og lufte den snart hehe ja vi må henge i nå,sesongen er farlig nær.bilen blir sendt til lakkering til helga.har fått 2 kompiser til og lakkere i en fei:-)
|Ole| Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Fy de videoklippene det var motivasjonsfaktor:D siiiiint ja Huff sitter titter på min motor som bare står utstilt midt i stua Omtrent samma oppsett som deg, ska hente traversen og feste en par biltemahjul på den så jeg kan trille og lufte den snart hehe ja vi må henge i nå,sesongen er farlig nær.bilen blir sendt til lakkering til helga.har fått 2 kompiser til og lakkere i en fei:-) ¨Dette ser veldi bra ut! Jobber som en helt sjølv nå, sjølv om det ikkje blir så gromt her i gården!! Jobber nå med å få dele bilen ut av snøen Hehe
Kimmit Racing Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 Når skal motoren bremses kimmit? satser på slutten av april
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Får vel vere den første som gratulerer med sinnsjukt høge siffrer fra en m20 ! ! Komisk att det skulle ende på 1234 hk då egentli.. Film fra map ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå