Kimmit Racing Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 E36cab helt riktig.sant nok at levetiden kan minske når mann velger liten eksodel til fordel for kjapt ladetrykk.men som du sier at man kan ikke få i pose og sekk med det eksoshuset eg har valgt tror eg at det blir perfekt til 700++hjul hk.men er sugen på mer hk da.da må eg nok opp 1.05 hus.
Frode_E30 Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Kan jeg spørre hvorfor du ikke benker hoss vidar strand???
Kimmit Racing Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Kan jeg spørre hvorfor du ikke benker hoss vidar strand??? Eg synest at det er bortkasta og justere den i motorbenk da som regel intercooler,bensinpumper etc er lånt og kan forstyrre endel når den skal monteres i bilen da det er en annen cooler,pumper/rør etc.men klart at det er bra og ta den i motorbenk.ikkje missforstå:-)VS er knall dyktig han også
Kimmit Racing Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Da er Tremec TKO600 RR kassa i hus:-)
Frode_E30 Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Ja VS er vel en av de få som virkelig vet hva han driver med.. Hvilken kasse kjørte du med tidligere?
Kimmit Racing Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Noen som har tips på Turbo på denne maskina? jeg tenkte og bruke en PT71 med 85 hus med tanke på tidlig ladetrykk da denne motoren ikke skal varves over 7500 omdr
Kimmit Racing Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Ja VS er vel en av de få som virkelig vet hva han driver med.. Hvilken kasse kjørte du med tidligere? kjørte med 3.0 m3 men dem tåler ikke dette over lengre tid.tok 3 kasser jeg...
Frode_E30 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hvor mye effekt kjørte du med da? Var det slik at du fortsatt hadde en kasse til salgs? En du ikke har hatt på din bil?
Kimmit Racing Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Hvor mye effekt kjørte du med da? Var det slik at du fortsatt hadde en kasse til salgs? En du ikke har hatt på din bil? kjørte med 792 hk på ene kassa og 688 på dem andre vet om ett par kasser pris 5000 pr stk
Frode_E30 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Hvilket utløserlager brukte du? Tilstand og km på kassene?
Kimmit Racing Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Hvilket utløserlager brukte du? Tilstand og km på kassene? bruker standard utløser lager. dem har gått 120 og 165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå