bmwrasaren Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Rå bil! Fikk du PM av meg angående clutch?
Kimmit Racing Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Rå bil! Fikk du PM av meg angående clutch? det gjorde jeg.får den inn imorgen sender den med engang den er i hus
Kimmit Racing Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 var på ny bremsetime hos Christer(Autokvikk) etter at den nye kammen og vippearmene er byttet.det resulterte i at vi måtte bryte pga at Clutch/sinter ikke henger med lenger...det skjedde pga sinnsyk effekt.vi hadde 734nm på 5000 omdr..så den bare sluret over det.så nå er det handlet inn ny Tilton 3 skivet og ny bremse time er bestilt.
336mik Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 4 eller 6 puck sinter? Får du forresten tak i en bra trykkplate til min s38?Har sinter lamell fra før,men en trykkplate hadde også vært på sin plass.
Kimmit Racing Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 4 eller 6 puck sinter?Får du forresten tak i en bra trykkplate til min s38?Har sinter lamell fra før,men en trykkplate hadde også vært på sin plass. 4 puck har jeg har dessv ikke det...kanskje ppf har?
|Ole| Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 bilder av korleis dokke la rør fra turbo-intercooler till innsug??
Kimmit Racing Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 bilder av korleis dokke la rør fra turbo-intercooler till innsug?? hei.vet ikke om eg skal gi deg den gleden med bilder siden du prater nedlatende om oss
Kimmit Racing Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 hehe, rykter veit du...men du avgjør sjølv så du tror og hører på rykter før du sjekker opp selv?
|Ole| Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 eg har handla med dokke engang privat i førde...var ikkje spm om å få kvitering engang...mange som seie akkurat det samme, seff reagere eg litt...
Kimmit Racing Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 eg har handla med dokke engang privat i førde...var ikkje spm om å få kvitering engang...mange som seie akkurat det samme, seff reagere eg litt... hva avdelinga i Førde gjør med kvitt veit eg ingenting om.eg holder til på østlandet.men hvor mange bedrifter er omtrent oppe 24 timer i døgnet når det gjelder og få tak i varer.men er det så gale så er det bare og slutte og handle hos oss.har ingen dårlig samvittighet vi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå