Gå til innhold

Kimmit Sport Racing M50B28 ny bremset 860 WHP 1012 WNM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg støtter ihvertfall kimmit på at det er 24/7 tilgjenglighet.

Kjøpte turbo`n min av han,og da fikk jeg svar på PM kl 4 om natta.Og fikk da beskjed om at jeg kunne komme å titte på turbo`n når som helst i påsken.

Men som sagt,har folk dårlig inntrykk,så får dem jo bare handle et annet sted,og mest sannsynlig måtte gi en god del mer for samme vare.

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

klager ikkje på service sånn sett, eg vart positivt overraska på den ;)

men om du legger ut bilder er opp til deg ;)

Skrevet

Personlig syns jeg kimmit holder mål når det gjelder kunder. Har fått mye nevenyttig info av han, og kommer til å handle der, evt få utført tjenester der. Ikke spm om noe annet!

Han skal blant annet fikse turbokam til meg, og muligens dreie ned ventillommene på stempla. Dette blir bare i første omgang.

Forresten kimmit... Planer dere topp/blokk også, eller må jeg da henvende meg til sylinderservice? eller noen bedre forslag?

mvh ragge

Skrevet
Personlig syns jeg kimmit holder mål når det gjelder kunder. Har fått mye nevenyttig info av han, og kommer til å handle der, evt få utført tjenester der. Ikke spm om noe annet!

Han skal blant annet fikse turbokam til meg, og muligens dreie ned ventillommene på stempla. Dette blir bare i første omgang.

Forresten kimmit... Planer dere topp/blokk også, eller må jeg da henvende meg til sylinderservice? eller noen bedre forslag?

mvh ragge[/quote

heisann

vi planer blokk også.så det er ingen problem:-)

Skrevet
Et nybegynner spm her. Hvor plassere man tomgangsregulator o.l når man har slik custom innsug som du har laget til bilen din?

hei

vi bruker ikke tomgangsregulator når man har datasprut.bmw fungerer fint uten tomgangsregulator på originalsprut også.

Skrevet
Et nybegynner spm her. Hvor plassere man tomgangsregulator o.l når man har slik custom innsug som du har laget til bilen din?

bmw fungerer fint uten tomgangsregulator på originalsprut også.

Så fremst man ikke har en tungt arbeidende servo eller automatgir ja.

For da vil ikke motoren regulere opp tomgangen når man setter den i gir eller belaster den på annen måte, og den vil stoppe, men går sikkert greit om man justerer tomgangsturtallet litt høyere.

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er den bremset på ny etter topp bytte og enkelte oppgraderinger

Turboen gikk tom for luft så skal jeg videre opp på hk skalaen må jeg bytte til større Turbo

490kw= 669hk på hjul motor=787.9hk

men flotte tall:-)

Skrevet
Da er den bremset på ny etter topp bytte og enkelte oppgraderinger

Turboen gikk tom for luft så skal jeg videre opp på hk skalaen må jeg bytte til større Turbo

490kw= 669hk på hjul motor=787.9hk

men flotte tall:-)

grattis med fine tall hva er rekken på m20 motoren nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...