Kimmit Racing Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Da er den bremset på ny etter topp bytte og enkelte oppgraderingerTurboen gikk tom for luft så skal jeg videre opp på hk skalaen må jeg bytte til større Turbo 490kw= 669hk på hjul motor=787.9hk men flotte tall:-) grattis med fine tall hva er rekken på m20 motoren nå?[/quote Takker rekken er vell 950 på ppf si rulle...dems viser mer en Autokvikk si men det er vell jeg som har rekken i norge vil jeg tro
Kimmit Racing Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Fett, blir vel ikke m20 da regner jeg med... leker litt med tanken på M30B35 Hartge motoren jeg har liggende
oddis Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Blir bra dette nå Kimmit, damn. M20ene brutaliseres på løpende bånd. Om 20 år er vi vel på samme sted med motorer som S85 og S65, og da snuser vi vel på over 2500hk med kubæsj og poteter på tanken. Hvor mye varver du nå? Ble de vippene du bestilte bra? Har en kompis som lurer på å spesialbestille (prøve iallefall) fra Nuke. Som jeg sa da jeg titta på den; Brutalt redskap, absolutt i norgeseliten og vel så det. Forventer seriøs plastikk-dødare ut av den på treff. Hva slags turbo er i planene, en stor PT?
Kimmit Racing Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Blir bra dette nå Kimmit, damn. M20ene brutaliseres på løpende bånd. Om 20 år er vi vel på samme sted med motorer som S85 og S65, og da snuser vi vel på over 2500hk med kubæsj og poteter på tanken.Hvor mye varver du nå? Ble de vippene du bestilte bra? Har en kompis som lurer på å spesialbestille (prøve iallefall) fra Nuke. Som jeg sa da jeg titta på den; Brutalt redskap, absolutt i norgeseliten og vel så det. Forventer seriøs plastikk-dødare ut av den på treff. Hva slags turbo er i planene, en stor PT? He he blir nok strutsebæsj og hvalfett på tanken i fremtiden jeg varver 8000 nå dem virker veldig bra dem nye vippearmene.Nuke har sluttet og lage i det hele tatt.men jeg venter inn ett som ppf har bestilt for meg..så får vi se om dem dukker opp. jeg vil ikke ta ut mer av m20 motoren nå.for dette går noe så inn i gamperævva fælt så jeg trenger ikke mer i denne(foreløpig ihvertfall)
Aama_Racing Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Fet E30:D og grattulerer med høye tall:) 1000 hk fra en m30 b35 er vel ikke gjort før??
Kimmit Racing Skrevet April 26, 2008 Forfatter Skrevet April 26, 2008 Fet E30:D og grattulerer med høye tall:) 1000 hk fra en m30 b35 er vel ikke gjort før?? Takker:-) nei 1000hk av en m30 tror ikke jeg at har blitt gjort før.men jeg skal ihvertfall gjøre det:-)
Rotty Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 men det er vell jeg som har rekken i norge vil jeg tro Foreløpig er rett i hæla på deg hehehe. Men ser bra ut. /K
Kimmit Racing Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 men det er vell jeg som har rekken i norge vil jeg tro Foreløpig er rett i hæla på deg hehehe. Men ser bra ut. /K he he tar du meg så ordner jeg bare mer hk men da må du bremse på samme sted som meg
Rotty Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Hehe f*** må sveise om greinrøret til t6 jeg da så jeg kan putte på gt42 Neida stå på du, jeg bruker oxo gt4088 og den holder i mer en bøtter å spann for meg. vi har nesten identisk oppsett på motoren så greit og vite sånn ca hva jeg kan forvente meg. har ikke planer om ta ut mere en 600 på e21 min men bygget for mere. Lykke til ser iallefall jæsklig bra ut. mvh /K
Kimmit Racing Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Hehe f*** må sveise om greinrøret til t6 jeg da så jeg kan putte på gt42 Neida stå på du, jeg bruker oxo gt4088 og den holder i mer en bøtter å spann for meg. vi har nesten identisk oppsett på motoren så greit og vite sånn ca hva jeg kan forvente meg. har ikke planer om ta ut mere en 600 på e21 min men bygget for mere. Lykke til ser iallefall jæsklig bra ut. mvh /K Takker du får komme hjem til meg for en prøvetur så du ser hvor hissige desse m20 motorene er.dette er helt noe annet enn m50 det kan jeg si med engang:-) hadde som mål 600hk før bremsing jeg også.men da første pullet viste 599hk da var ballen igang:-)
Rotty Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Hehe jeg veit, hissige som f Starta med "skulle bare" endte med "må bare" denne sykdommen vil vell følge etter meg når effekten er der å. mangler bare vipper og girboks nå så er alle deler på plass:wink: Mulig jeg tar deg opp på den kjøreturen om jeg er på den kanten av landet /K
Kimmit Racing Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Hehe jeg veit, hissige som f Starta med "skulle bare" endte med "må bare" denne sykdommen vil vell følge etter meg når effekten er der å. mangler bare vipper og girboks nå så er alle deler på plass:wink: Mulig jeg tar deg opp på den kjøreturen om jeg er på den kanten av landet /K kjøpte vippearmer fra ppf i australia nå og dem virker og fungere topp enda. kjører du 3.0 m3 kassa?
Rotty Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Hehe jeg veit, hissige som f Starta med "skulle bare" endte med "må bare" denne sykdommen vil vell følge etter meg når effekten er der å. mangler bare vipper og girboks nå så er alle deler på plass:wink: Mulig jeg tar deg opp på den kjøreturen om jeg er på den kanten av landet /K kjøpte vippearmer fra ppf i australia nå og dem virker og fungere topp enda. kjører du 3.0 m3 kassa? Har ppf butikk der nede eller er det der oppe Tenkte bruke ZF kassa først for se hvor lenge den holdt. så slipper jeg modde for mye nå til sommern. hadde 3.0m3 kassa i bakhodet men tenker mulig treemeck oxo. kan du ikke pm meg linken dit da Har ikke så store forventninger med få kjøre i sommer men skal prøve iallefall. reiser til thailand om 4-5uker og blir borte en hel mnd pga bryllup der nede.kammerat som gifter seg så jeg skal være bestman så alt står på vent til jeg har vært på ferie. /K
|Ole| Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 damn for nokken tall, eg tenker meir på sånn mellom 220 og 250hk på heime mekk, med turbochip og større dyser...eg blir jo kjedelig i forhold til dokke jævlane
Kimmit Racing Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 damn for nokken tall, eg tenker meir på sånn mellom 220 og 250hk på heime mekk, med turbochip og større dyser...eg blir jo kjedelig i forhold til dokke jævlane kommer du på drag racet i Førde den 10 mai så får du se den i aksjon stiller også med vår Audi s2 med 733hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå