Gå til innhold

Kimmit Sport Racing M50B28 ny bremset 860 WHP 1012 WNM

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe f*** må sveise om greinrøret til t6 jeg da så jeg kan putte på gt42 :lol:

Neida stå på du, jeg bruker oxo gt4088 og den holder i mer en bøtter å spann for meg. 8) vi har nesten identisk oppsett på motoren så greit og vite sånn ca hva jeg kan forvente meg. har ikke planer om ta ut mere en 600 på e21 min men bygget for mere.

Lykke til ser iallefall jæsklig bra ut.

mvh

/K

Takker

du får komme hjem til meg for en prøvetur så du ser hvor hissige desse m20 motorene er.dette er helt noe annet enn m50 det kan jeg si med engang:-)

hadde som mål 600hk før bremsing jeg også.men da første pullet viste 599hk da var ballen igang:-)

Gratulerer!!

Kan du legge ut bremsepapiret, så jeg får se kurven på hk og nm?

Har tungt for å forstå at en M20 er bedre på noen som helst punkt, enn en M50 med samme påkost/mods, men hører gjerne argumentene dine :)

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har et punkt til deg Ola:

Lyden! :)

Fine tall, og fint bygge Kimmit Sport!

Neida stå på du, jeg bruker oxo gt4088 og den holder i mer en bøtter å spann for meg. 8) vi har nesten identisk oppsett på motoren så greit og vite sånn ca hva jeg kan forvente meg. har ikke planer om ta ut mere en 600 på e21 min men bygget for mere.

mvh

/K

Takker

du får komme hjem til meg for en prøvetur så du ser hvor hissige desse m20 motorene er.dette er helt noe annet enn m50 det kan jeg si med engang:-)

hadde som mål 600hk før bremsing jeg også.men da første pullet viste 599hk da var ballen igang:-)

Gratulerer!!

Har tungt for å forstå at en M20 er bedre på noen som helst punkt, enn en M50 med samme påkost/mods, men hører gjerne argumentene dine :)

Skrevet

Lyden lager en selv, avhengig av hvordan man bygger, og hva man bruker :)

4v teknikken i m50 overgår 2v i m20 hvilken dag som helst i min lærebok :)

(for de mindre forståelsesfulle, jeg har respekt for dette bygget, jeg stusset bare på utsagnet m50 vs m20 )

Har et punkt til deg Ola:

Lyden! :)

Fine tall, og fint bygge Kimmit Sport!

mvh

/K

Takker

Gratulerer!!

Skrevet

Kimmit:

Stiller med min originale 325 og, bare på gøy :)

Blir nokk drag mellom meg å en kompiss.

Originale med chip og effektanlegg begge 2...:=)

Skrevet

Blir arti å sjå E30 deres på nært hold, såg den på rudskogen i fjord? Kan det stemme?

Den er iallefall bortimot det kuleste eg har sett, skulle gjerne fått sett nedi motor rommet til helga?

Skrevet
Blir arti å sjå E30 deres på nært hold, såg den på rudskogen i fjord? Kan det stemme?

Den er iallefall bortimot det kuleste eg har sett, skulle gjerne fått sett nedi motor rommet til helga?

er den ja

klart du skal få se under panseret,skulle bare mangle det:-)

eneste er at den fortjener ett strøk med lakk(men det kommer)

Skrevet

Det er da snakk om gamle biler her, kan ikkje forvente att alt skal vere strøkent, iallefall ikkje eit sånt bygg som er utsatt for MASSE steinsprut å lignende på bane!

Gleder meg som en unge til å sjå :)

Skrevet
sm66brwb9ivt1385u9n2.jpg

La meg gjette, den spinner løs ganske lett irundt 5000rpm? :D

Litt smal kurve, men det blir ofte slik når en jakter på de store tallene..

Hadde du grei effekt under 4000rpm da? slik at den er kjørbar til annet enn full gass og?

Skrevet

Å dæven, :lol: den kurva var rimelig bratt ^^

Hvordan er lyden av en m20 på 8000rpm da? min m20b20 synes jeg holder på å eksplodere ved 6500rpm :D

Skrevet
sm66brwb9ivt1385u9n2.jpg

La meg gjette, den spinner løs ganske lett irundt 5000rpm? :D

Litt smal kurve, men det blir ofte slik når en jakter på de store tallene..

Hadde du grei effekt under 4000rpm da? slik at den er kjørbar til annet enn full gass og?

den har faktisk ganske flott register før 4000 omdr.meget kjørbar

Skrevet
Å dæven, :lol: den kurva var rimelig bratt ^^

Hvordan er lyden av en m20 på 8000rpm da? min m20b20 synes jeg holder på å eksplodere ved 6500rpm :D

lyden er helt ubeskrivelig deilig....extra nydelig med wg som går i det frie

Skrevet

hmm, har ikkje vert borti wg som går i det frie? kva gjer man da? bore man?

Skrevet
hmm, har ikkje vert borti wg som går i det frie? kva gjer man da?

Da beundrer man stikkflammen som kommer ved gass-oppslipp 8)

Wastegate kjøres ut i ekstern (kort/eller ingen) utgang, altså ikke samkjøres med resten av eksos. = Golyd.

Du skal ikke på Vålerbanen på søndag da Kimmit? Da er det "licence day" for drifting!

Skrevet
hmm, har ikkje vert borti wg som går i det frie? kva gjer man da?

Da beundrer man stikkflammen som kommer ved gass-oppslipp 8)

Wastegate kjøres ut i ekstern (kort/eller ingen) utgang, altså ikke samkjøres med resten av eksos. = Golyd.

Du skal ikke på Vålerbanen på søndag da Kimmit? Da er det "licence day" for drifting!

Du har ikkje eit bilde å vise til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...