Kimmit Racing Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Skrevet Mai 6, 2008 hmm, har ikkje vert borti wg som går i det frie? kva gjer man da? Da beundrer man stikkflammen som kommer ved gass-oppslipp Wastegate kjøres ut i ekstern (kort/eller ingen) utgang, altså ikke samkjøres med resten av eksos. = Golyd. Du skal ikke på Vålerbanen på søndag da Kimmit? Da er det "licence day" for drifting! hei nei skal til Førde på lørdag og kjøre drag
Trond.S Skrevet Mai 6, 2008 Skrevet Mai 6, 2008 hmm, har ikkje vert borti wg som går i det frie? kva gjer man da? Da beundrer man stikkflammen som kommer ved gass-oppslipp Wastegate kjøres ut i ekstern (kort/eller ingen) utgang, altså ikke samkjøres med resten av eksos. = Golyd. Du skal ikke på Vålerbanen på søndag da Kimmit? Da er det "licence day" for drifting! Du har ikkje eit bilde å vise til? Er ikke mer spennende enn et eksosrør som går direkte fra wastegaten. Når turbotrykket blir så høyt at wastegaten går bilen på fri eksos. Hilsen Trond
|Ole| Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 hmm...jaja... korleis får man den lyden her da? den som kommer etter han slipper gassen...er vel ikkje dump ventil? er det filter?
Flatshift Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 den kvitrelyden på filmen høres ut som Compressor Surge. altså luft som går gjennom luftfilteret og tilbake i turboen:)
Frode_E30 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Sykt rått med 800hk hentet ut av en m20 motor.. Har du skillsn som skal til for å holde bilen på veien da? Kjører du mest time attack eller blir det litt drifting? Jeg satser på 350hk+ på hjula med nyturboen jeg kjøpte av deg! Noen tips om banekjøring/drifting til en som er ganske fersk i gamet?
Kimmit Racing Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Sykt rått med 800hk hentet ut av en m20 motor.. Har du skillsn som skal til for å holde bilen på veien da? Kjører du mest time attack eller blir det litt drifting? Jeg satser på 350hk+ på hjula med nyturboen jeg kjøpte av deg! Noen tips om banekjøring/drifting til en som er ganske fersk i gamet? her blir det som og lære og gå på nytt:-)tar tid og venne seg til dette monsteret
|Ole| Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 Vil takke for hjelpa med batteri festing på lørdagens drag på Bringeland lufthamn!! Takker og for god oppvisning med Bmw`n din! P.S: Nervane mine var på vei ut av kroppen når du passerte meg rett før mål der, faen for ein motor lyd så kom ut av eksosen!! Rista i heile bilen min
E36Cab1 Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Avdeling i Førde? Kan ikkje hugse å fått det med meg...Kor ligger den då,og ka utføres av div motorarbeid der?
Gjest Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Meget pene tall kimmit. Har ike hørt om andre i norge med bedre tall i m20. ppf fikk ut 947hk og limmet klarte 1090. Men motoren til limmet var boret/stroket til 3 liter hvis jeg ikke husker feil.
Kimmit Racing Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Skrevet Juni 11, 2008 Hadde vært spennende og prøvd den i andre benker i norge/ppf da dem skal vise mye mer enn Autokvikk sin,den er meget streng.
|Ole| Skrevet Juni 18, 2008 Skrevet Juni 18, 2008 No er det ikkje lenge til våler, er dokke klar til da? Eg håper på å bli ferdig, sitter å lure på korleis eg skal håve inn 6500kr til turbochip og dyser
Kimmit Racing Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 No er det ikkje lenge til våler, er dokke klar til da? Eg håper på å bli ferdig, sitter å lure på korleis eg skal håve inn 6500kr til turbochip og dyser Ja Rudskogen er vi klare til.tror at du har valgt feil hobby om du må "håve" inn 6500kr (LER)
|Ole| Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 No er det ikkje lenge til våler, er dokke klar til da? Eg håper på å bli ferdig, sitter å lure på korleis eg skal håve inn 6500kr til turbochip og dyser Ja Rudskogen er vi klare til.tror at du har valgt feil hobby om du må "håve" inn 6500kr (LER)[/quote Jah sorry, rudskogen. Haaaallo, man må da kunne drive i det små vel? hehe Er ikkje lett for en fattig mann å måtte betale vanlege faste utgifter i tilegg til å bygge turbo maskin hehe... Evt plan er jo att banken har penger, men hater å ta lån
Azeton Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Banken har ikke penger nei.. ihvertfall ikke om du skal bruke det på og trimme.. Da ville jeg heller spart opp og så kjøpt inn. Kjipt og stå igjen med 50lapper i lån og en blåst motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå