Gå til innhold

Kimmit Sport Racing M50B28 ny bremset 860 WHP 1012 WNM

Anbefalte innlegg

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

heilt i orden, siste eg vil skrive til deg om det er av interesse att no har eg mest sannsynleg funne tak i eit sett med brukte større dyser til bilen min :) 250cc :)

takk for all hjelp, vi ses vel på rudskogen :)

• 2 weeks later...
Skrevet

idag fekk eg start på bilen med turbo, men eit lite problem...virker som om den får for lite luft eller nokke? for den går ujamt på tomgang og dauer når eg trykke inn clutchen å sleppe gassen under kjøring?

Skrevet
idag fekk eg start på bilen med turbo, men eit lite problem...virker som om den får for lite luft eller nokke? for den går ujamt på tomgang og dauer når eg trykke inn clutchen å sleppe gassen under kjøring?

hmm trodde dette var prosjekttråden til kimmit jeg :-k

innlegget ditt hører vel kanskje heller hjemme i teknisk forumet.

sånn ellers skal du ha skryt for bilen kimmit, og grattis med finfine bremsetall.

når og hvor blir bilen å se i aksjon neste gang om jeg tør spørre?

Skrevet

hmm trodde dette var prosjekttråden til kimmit jeg :-k

innlegget ditt hører vel kanskje heller hjemme i teknisk forumet.

sånn ellers skal du ha skryt for bilen kimmit, og grattis med finfine bremsetall.

når og hvor blir bilen å se i aksjon neste gang om jeg tør spørre?

heisann.Takker

den blir og sees på Rudskogen til helga:-)

skal bare innom christer(Autokvikk)en tur på Torsdag for og bremses på nytt med 2 forskjellige Turboer

Skrevet

ja dæven det er jo gatebil til helga ja. hadde jeg glemt helt...

ja da må jeg nesten se om jeg kan få tatt meg en tur.

satser vel på extreme klubben du nå el, hehe... leke med de store gutta :lol:

typer turboer er det du skal teste a?

er jævli i tvil på hva jeg skal gå for serru.

akkurat det med beregning av A/R og løpehjulsdiametere, bladprofiler osv skal jeg ikke begi meg utpå. og penger til å kjøpe en haug å prøve meg frem har jeg heller ikke.

så hadde jo vært veldig fint om jeg kunne snikherma litt etter deg som har midler til å teste rusk å rask :lol:

hva er du ute etter nå da, sånn med tanke på å teste flere turboer, er det fortsatt toppeffekt som står i høysete, eller er det og få flytta effekten litt lengere ned på registeret?

Skrevet
ja dæven det er jo gatebil til helga ja. hadde jeg glemt helt...

ja da må jeg nesten se om jeg kan få tatt meg en tur.

satser vel på extreme klubben du nå el, hehe... leke med de store gutta :lol:

typer turboer er det du skal teste a?

er jævli i tvil på hva jeg skal gå for serru.

akkurat det med beregning av A/R og løpehjulsdiametere, bladprofiler osv skal jeg ikke begi meg utpå. og penger til å kjøpe en haug å prøve meg frem har jeg heller ikke.

så hadde jo vært veldig fint om jeg kunne snikherma litt etter deg som har midler til å teste rusk å rask :lol:

hva er du ute etter nå da, sånn med tanke på å teste flere turboer, er det fortsatt toppeffekt som står i høysete, eller er det og få flytta effekten litt lengere ned på registeret?

sjal prøve en GT4082 med A/R 81 på eksos.flytte registeret litt ned ja for og få kjappere respons på lavere turtall.

skal bremse med begge turboene(GT4088)

har bygget ny topp og byttet kam også(så nå er den gamle tilsalgs)

så det blir spennende hva det blir denne gangen

Skrevet

jaja. du får lage et sammedrag av det forskjellige bremsingene dine her snart da :D

med litt effektkurver osv.

lykke til forresten

• 1 month later...
Skrevet

Da har vi bremset den med nye kammen og Gt4082 med 81 eksos hus

dette ble en del mindre enn med GT4088 96 eksoshus

tallene ble 585.6 på hjul og 644nm på hjul det vil si 688 i motor og 809nm ved 15%drivverkstap

skal kjøre med dette på Rudskogen i september og se hvordan denne oppfører seg

fullt ladetrykk ved 4000 omdr(2bar)

nqifume8u85brj8yo5kz_thumb.jpg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at bilen er mye morsommere å kjøre slik den er nå!

Er jo fortsatt hysterisk mye effekt... Men nå får du jo faktisk brukt mere av den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...