Kimmit Racing Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 jeg vil gjerne at dette forblir en prosjekt tråd! I Førde har vi kunn Hovedlager og chipping.På Aurskog har vi kunn ett lite lager og verksted
|Ole| Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 heilt i orden, siste eg vil skrive til deg om det er av interesse att no har eg mest sannsynleg funne tak i eit sett med brukte større dyser til bilen min 250cc takk for all hjelp, vi ses vel på rudskogen
E30_Dale Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Ja det lurte jeg også på! Hva felger er det du har? Flott E30 selvsagt med en genial m20 (Applauderer høyt for meg selv)
Kimmit Racing Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 takker gutter..kjekt og høre at dere liker bilen.helt ærlig så veit eg faktisk ikkje hvilke felger det er.men skal prøve og finne det ut:-)
|Ole| Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 idag fekk eg start på bilen med turbo, men eit lite problem...virker som om den får for lite luft eller nokke? for den går ujamt på tomgang og dauer når eg trykke inn clutchen å sleppe gassen under kjøring?
mOMOe Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 idag fekk eg start på bilen med turbo, men eit lite problem...virker som om den får for lite luft eller nokke? for den går ujamt på tomgang og dauer når eg trykke inn clutchen å sleppe gassen under kjøring? hmm trodde dette var prosjekttråden til kimmit jeg innlegget ditt hører vel kanskje heller hjemme i teknisk forumet. sånn ellers skal du ha skryt for bilen kimmit, og grattis med finfine bremsetall. når og hvor blir bilen å se i aksjon neste gang om jeg tør spørre?
Kimmit Racing Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 idag fekk eg start på bilen med turbo, men eit lite problem...virker som om den får for lite luft eller nokke? for den går ujamt på tomgang og dauer når eg trykke inn clutchen å sleppe gassen under kjøring? hmm trodde dette var prosjekttråden til kimmit jeg innlegget ditt hører vel kanskje heller hjemme i teknisk forumet. sånn ellers skal du ha skryt for bilen kimmit, og grattis med finfine bremsetall. når og hvor blir bilen å se i aksjon neste gang om jeg tør spørre? heisann.Takker den blir og sees på Rudskogen til helga:-) skal bare innom christer(Autokvikk)en tur på Torsdag for og bremses på nytt med 2 forskjellige Turboer
mOMOe Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 ja dæven det er jo gatebil til helga ja. hadde jeg glemt helt... ja da må jeg nesten se om jeg kan få tatt meg en tur. satser vel på extreme klubben du nå el, hehe... leke med de store gutta typer turboer er det du skal teste a? er jævli i tvil på hva jeg skal gå for serru. akkurat det med beregning av A/R og løpehjulsdiametere, bladprofiler osv skal jeg ikke begi meg utpå. og penger til å kjøpe en haug å prøve meg frem har jeg heller ikke. så hadde jo vært veldig fint om jeg kunne snikherma litt etter deg som har midler til å teste rusk å rask hva er du ute etter nå da, sånn med tanke på å teste flere turboer, er det fortsatt toppeffekt som står i høysete, eller er det og få flytta effekten litt lengere ned på registeret?
Kimmit Racing Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 ja dæven det er jo gatebil til helga ja. hadde jeg glemt helt...ja da må jeg nesten se om jeg kan få tatt meg en tur. satser vel på extreme klubben du nå el, hehe... leke med de store gutta typer turboer er det du skal teste a? er jævli i tvil på hva jeg skal gå for serru. akkurat det med beregning av A/R og løpehjulsdiametere, bladprofiler osv skal jeg ikke begi meg utpå. og penger til å kjøpe en haug å prøve meg frem har jeg heller ikke. så hadde jo vært veldig fint om jeg kunne snikherma litt etter deg som har midler til å teste rusk å rask hva er du ute etter nå da, sånn med tanke på å teste flere turboer, er det fortsatt toppeffekt som står i høysete, eller er det og få flytta effekten litt lengere ned på registeret? sjal prøve en GT4082 med A/R 81 på eksos.flytte registeret litt ned ja for og få kjappere respons på lavere turtall. skal bremse med begge turboene(GT4088) har bygget ny topp og byttet kam også(så nå er den gamle tilsalgs) så det blir spennende hva det blir denne gangen
Steffen.S Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Gleder meg til å se udyret ditt på banen:) lykke til med bremsingen.
mOMOe Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 jaja. du får lage et sammedrag av det forskjellige bremsingene dine her snart da med litt effektkurver osv. lykke til forresten
Kimmit Racing Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Da har vi bremset den med nye kammen og Gt4082 med 81 eksos hus dette ble en del mindre enn med GT4088 96 eksoshus tallene ble 585.6 på hjul og 644nm på hjul det vil si 688 i motor og 809nm ved 15%drivverkstap skal kjøre med dette på Rudskogen i september og se hvordan denne oppfører seg fullt ladetrykk ved 4000 omdr(2bar)
Ola. Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Jeg er helt sikker på at bilen er mye morsommere å kjøre slik den er nå! Er jo fortsatt hysterisk mye effekt... Men nå får du jo faktisk brukt mere av den..
325ixturbo Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 86 hk på 3000rpm he he, når begynner den og lade på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå