Gå til innhold

Kimmit Sport Racing M50B28 ny bremset 860 WHP 1012 WNM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir morro å sjå, skal ikkje ned men kjem vel på film rekne eg med :)

Skulle egentlig ned med min, men har funne sinnsjukt med rust i demper tårnet framme på venstre side sett fra fører huset...

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
86 hk på 3000rpm he he, når begynner den og lade på?

Ser ut til at den begynner å lade rundt 3200, å har fullt trykk på 4500 :)

Det er ikke såå ille pris å måtte betale for å oppnå slik effekt egentlig..

Men kammen burde nok vært endret (evnt bare flyttet), så den hadde dratt litt lengre på turtall.. Ser ut til at registeret er litt kort?

Skrevet

Ser ut til at den begynner å lade rundt 3200, å har fullt trykk på 4500 :)

Det er ikke såå ille pris å måtte betale for å oppnå slik effekt egentlig..

Men kammen burde nok vært endret (evnt bare flyttet), så den hadde dratt litt lengre på turtall.. Ser ut til at registeret er litt kort?

hadde fullt på 4000 omdr.

Turboen vart litt for liten.kjører med PPF Z58 kammen og den syntes eg var mye dårligere enn den jeg hadde laget målene på selv.men vart annbefalt av flere og PPF selv og ta den kammen.hadde fått lengre register med min egen.PPF kammen er laget for ketchup effekt og sene ladetrykk

vi endret kammen en del.men mye av effekt tapet her ligger på at turboen vart litt liten på topp effekt.men eg var nyskjerrig på denne turboen og måtte bare prøve den:-)

det var ikke tegn til baktrykk

Skrevet
Korleis vart forskjellen med .96 til .81 eksoshus på responsen,veldigt merkbart? Korleis var baktrykket egentlig med .81 hus?

er så dårlig med veifeste med 96 huset var den mere eksplosiv.men er mere kjørbar med 81 huset

Skrevet

tviler på at du har noe mer:-)skal en ha mere effekt på så lite omdr så må man ha liten turbo,men da mister mye effekt på topp

he he tror nokk ikke det nei, prøvde du nyturboen med begge kammene? og hvordan kaminnstilling funka best? tenker på antal grader på kamhjulet, :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...