Johnny Bravo Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Trenger noe netting til framfangern min. Den må være svart og ganske finmasket. Mulig det stort sett er samme type som blir brukt på de fleste fangere.. Men hvor er dette å få kjøpt? Har jernvareforretninger eller byggvarehandlere slike ting?
pbk Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 De har det på Biltema, men jeg aner ikke om det er noe bra.
opt Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Jeg vil kalle slik tynn metallnetting for skrot, knekker bare du ser på det. Har du sjekka om nettingen fra m3 passer? Den er i god plastkvalitet og holder fargen bedre enn slik billig metallnetting.
Johnny Bravo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 er vel ikke mye som passer tror jeg. Er en orginal aerodynamik-et eller annet som ikke ligner noe annet.. Skulle helst hatt noe jeg kan klippe til selv. Og det plastikkgreiene har jeg dårlig erfaring med. Det er jo ikke akkurat bøyelig da, metall bøyer jo mye lettere uten å knekke oforhold til plast. Men fargen holder seg garantert lengre ja..
snurresprett Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 har brukt den på biltema. funker vertfall for min del til front og bakfanger.
Ullsokk Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Brukte en fra CD Cardic som jeg fikk tak i via jobben. Er hovedsaklig BilXtra som fører det merket. De fleste bilutstyrbutikker burde klare å skaffe det. Er svart, metall, og ganske pen. Blei bra på min m3 fanger 385001 heter den ihvertfall.
Johnny Bravo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Da får jeg stikke innom bilxtra neste gang jeg får sjangs
336mik Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Mener å ha sett at de også hadde sånn netting på europris.
Johnny Bravo Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Kan ve si det sånn at den nettingen jeg fant på europris ikke egner seg til å ha i en framfanger Når jeg skrev finmasket så ente jeg ikke Så finmasket.. hehe.. Jeg brukte forøvrig bare opp igjen de nettingene jeg hadde... Litt banking og tech7 gjorde susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå