morten1337 Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hei! Bil: E36 325i Skulle gjerne vist hva man må ut med for å skifte startmotor. Gidder ikke å prakke på meg unødvendig mye arbeid:P Må man helt ut med innsuget? Takker for svar
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 hehe...ikke skru av innsuget iallefall.. Bare ikke skru av noe annet enn starteren du... Noen lange forlengere og muttertrekker under bilen så løsner du den lett som ingenting.. 13mm bolter tror jeg det er.. Er også 3 ledninger inn på starteren.. (koble fra batteriet først) evt kan du knote med en nøkkel oppimellom girkasse og slavesylinderen til clutchen..
erlend_p Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 den kan være vrien å få av hvis man ikke har godt utstyr, og runder skruene. Dette skjedde med meg, ble dritt lei, og autozentrum hadde fast pris på å bytte, 1000kr. tror de slet litt med den. hehe Et must uansett er å komme seg under bilen, ovenfra er bare et ork.
babjorn Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Et par timer med jobb å kjefting så har du byttet den,er 2bolter hvis jeg ikke husker feil å sett på ledningene så dem ikke er borti noe,min laget litt gnister hehe
morten1337 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Aldri verden om noen kan skru ut en starter på 325i E36 Coupe uten å skru av noe annet som dere sier, HELT umulig! Noen som vet hva de gjør på verksted? Jeg skrudde i allefall av HELE innsuget
Hyggmaister Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Prøvd å komme deg under bilen som nevnt ovenfor?
Superbeetle Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Aldri verden om noen kan skru ut en starter på 325i E36 Coupe uten å skru av noe annet som dere sier, HELT umulig! Noen som vet hva de gjør på verksted? Jeg skrudde i allefall av HELE innsuget Starteren sitter jo som nevnt med to skruer, disse to skruene er også blant skruene som holder fast girkassen... En litt frampå konklusjon vil da si at hvis du skal bytte clutch på bilen din, så må du av med innsuget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå