DFR Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 det er AC Schnitzer Type III aha takker for svar! men er det lagd replika av disse eller er dette originalfelger? evt hvordan sjekker jeg hvis mulig. er grønn når det gjelder bmw felger
DFR Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 :whoa: *Vil ha!* alt er til salgs for rett pris men har vel ikke tenkt å selge, kjøpte de nettopp
Rabies Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Hehe, jeg har ikke penger til rett pris heller Har nettopp kjøpt felger selv (dog i en annen prisklasse). Men syntes ACS III er noe av det råeste jeg har sett på e36
knut_olestad Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 det skal stå et nr bak på felgen sammen med firmanavn, den koden kan du få sjekka hos noen som selger acs
DFR Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 det skal stå et nr bak på felgen sammen med firmanavn, den koden kan du få sjekka hos noen som selger acs Takker!
opt Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 AC Schnitzer Rennsport typ III, men det er replica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå