martsimo Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Strøkent Electrocompaniet annlegg med larvikitt fronter selges. Annlegget består av: Electrocompaniet EC 4 forforsterker Electrocompaniet AW 100 DMB effekt forsterker Electrocompaniet EC-K5 xlr kabler (ballanserte kabler) Kjøpt nylig for 1995,- Selges samlet 10 000,- Holder til i Haugesund. Kan levere mellom Egersund og Bergen. Sendes helst ikke.
martsimo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 er gammelt bilde.. derav julepynten.. skal se om jeg får lagt ut bedre bilder etterhvert..
martsimo Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Her var det ikke mye interesse for ekte kvalitetslyd nei.. Her er kablene som medfølger.. Originale EC kabler designed by Per Abrahamsen
djscream Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 tøft anlegg, men det som er med dette merke er at det koster mer enn hva folk flest har råd til har alltid hatt lyst på ett slikt anlegg !!!
martsimo Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Ja det er et tøft annlegg.. Ingen tvil om det, men utsendet er ingenting sammelignet med lydkvaliteten.. Du har mye lyd for 10 000 kroner her.. 10 000 er ikke så mye mere enn en ok surround forsterker koster på elkjøp, så vil ikke si det er så dyrt:) Men uansett, annlegget ble solgt i går kveld en god del over prisanntydning faktisk, så må si det gikk kjapt..
Ole@Automote Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Dette annlegget er for kjennere, jeg kunne virkelig onske att jeg kunne kikket litt nearmere paa det. Larvekit stein front ser jeg. Dumt det var solgt
martsimo Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Ja, det var et kvalitets annlegg som jeg allerede angrer på at jeg solgte.. Men har nytt i hus, så da måtte det desverre bort.. Larvikit fronter ja, noe av det penere forsterker sett jeg har sett Begynner å bli et sjeldent annlegg, så annbefales på det sterkeste dersom noen kommer over et tilsvarende.. Nå som det er solgt, er det mulig å fjerne tråden, eller hvertfall få opplyst at det er solgt før folk går inn på tråden?
Stonescream Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Du kan gå på førsteinnlegget ditt og så endre overskriften. Bare klikk på editer knappen.
n00ky Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 jeg har laga kretskortfor Electrocompaniet skal ikke si at det er til dette anlegget her, men vi produserte og monterte komponenter på kretskort for Electrocompaniet der jeg jobbet for noen år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå