Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å bytter motor i en 89-e30 318i. måtte bare filme den før jeg plokka ut motorn :lol:

har nå tatt den ut og d var 1 cm slakke hver vei på råden. den har blitt kjørt med ganske lenge etter lyden kom. rart d holder.

setter nå inn "mexos" gamle 316 e36 motor.

Skrevet

hehe er jo bare en m40, men får ondt i sjela likevell.

nå ruller bilen med en 1600 som tikker mye men den går. for håpe den går 1 år eller 2 til :D

Skrevet

Hehe. den har tikket og gått slik i 2 år så jeg tror nok den går en god stund til. var jo bare gått 201 400 når jeg tok den ut ;) hadde virkelig aldri trodd den skulle bli montert i en bil igjen :lol: Bra du er fornøyd da :) Tok du med hjernen eller bruker på 318 hjernen på motoren?

Skrevet
Hehe. den har tikket og gått slik i 2 år så jeg tror nok den går en god stund til. var jo bare gått 201 400 når jeg tok den ut ;) hadde virkelig aldri trodd den skulle bli montert i en bil igjen :lol: Bra du er fornøyd da :) Tok du med hjernen eller bruker på 318 hjernen på motoren?

tror ikke d ble med no hjerne. jeg bruker bare blokka med topp. innsprut og ledningsnett er ifra originalmotorn.

Skrevet

En M40 motor fra eller til har ikke så mye å si. Jeg har allerede tatt livet av 3 stk selv. 2 er nyoverhalt og en 2 er fullt fungerende idag. Totalt har jeg vel 8 M40 motorer på samvittigheten.

Drittmotoror! :P

Men bytter man regreim, olje og filter ,samt rensker oljerøret over kammen går de hvor lenge som helst. Min har fått en VOLDSOM behandling de siste 30 000km.

1- turtalsperre, 2- turtallsperre, 3- turtallsperre, 4- turtallsperre, 5.... og ned i 4 igjen :lol:

Skrevet

tror ikke d ble med no hjerne. jeg bruker bare blokka med topp. innsprut og ledningsnett er ifra originalmotorn.

Okey. Var det jeg trodde. Hjernen min er chippa så hadde ikke så lyst til å sende den med ;) kom hjem nettopp og kikket på diffuseren. Den så bra ut i mørket ihvertfall :lol:

Skrevet

d begynte da jeg og min bror dro til stockholm en helg i sommer.. ble litt smånervøs da vi hadde 85 mil hjem igjen. da hørtes d mer ut som en sliten ventilløfter eller noe, men d ble bare værre og værre..

er min bror sin bil og han har vært borte en uke og kommer hjem lørdag uten å vite om noe. er min bursdaggsgave til han.( han er grønn på å skru selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...