knut_olestad Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 M5 i Trollstigen, mer sexy kan det vel ikke bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Legg inn to av mine bila:) Har en M535i i garasjen som i driv å pusse styre me. bli vel på vein t neste sommer kan i tenke me. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 mener jeg har sett en svart e30 m3 med oransje felger i åndalsnes. noen som har bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 mener jeg har sett en svart e30 m3 med oransje felger i åndalsnes. noen som har bilde? Gullfelger Bilde av bilen lenger bak i tråden, med superstar grandeur felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 ok kanskje det var gullfelger. Har sikkert blingsa litt jeg da var bombesikker på at det var oransje felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 er en på verkstedbesøk i molde nå, med lyst skinn interiør og rondell felger, fra rauma trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 jepp, den e fra rauma.. kim rodi sin.. fin bil d!! Hjernen var ødelagt, derfor den står på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Sinnsykt mye bmwer det er i rauma da... Har ikke giddi å sett i denne tråden før jeg, men var jaggu værdt det... Sinnsykt mange strøkne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Vært endel i Åndalsnes, men aldri sett noe til disse gromme e28`ene dog er det et par år siden nå Men ble inspirert av den sølvfarga med svart panser, så nå skal jeg jaggu lakke det ene panseret mitt matt svart å hive det på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Jeg har vært på Åndalsnes èn gang, å den gangen haika jeg med en E28 en sen lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Er mange e28 er her ja, men de fleste er vel garsjeobjekter ser mange på finværsdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Jeg får nesten ta en tur til sommeren hvis resten av familien skal besøke slekta i isfjorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg har vært på Åndalsnes èn gang, å den gangen haika jeg med en E28 en sen lørdagskveld Skal tro hvem det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg får nesten ta en tur til sommeren hvis resten av familien skal besøke slekta i isfjorden Slekt i isfjorden? Pm takk, nyskjerrig jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå