Espen M33 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Høres bra ut Runar! Kanskje vi blir 2 der da med dieselvogn Jeg tinger da på en plass foran dere i køen opp Trollstigen, så slipper jeg all den sure dieselrøyken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Høres bra ut Runar! Kanskje vi blir 2 der da med dieselvogn Jeg tinger da på en plass foran dere i køen opp Trollstigen, så slipper jeg all den sure dieselrøyken jeg melder meg friveli å ligge bak deg, i blårøyken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Høres bra ut Runar! Kanskje vi blir 2 der da med dieselvogn Jeg tinger da på en plass foran dere i køen opp Trollstigen, så slipper jeg all den sure dieselrøyken Skal sørge for å møte opp dagen før om det så er, for å få ligge foran deg med ett meget oppjustert dieseltrykk på gamlebørsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Vi gutta med moment suser kjapt forbi igjen... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Er den M3`n til høyre solgt til nordmøre?? mener å ha sett/møtt denne da jeg kjørte over Tustna ett par ganger her på slutten av sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 joda, du kan få for den Sparka sikkert ikke verst den der, men om du har solgt den, hva skal du ha da? sparka greit det der, ja.... skal ha meg en E30 325i 2dørs, tenkte jeg... også blir vel e39 M5, til høsten 09, da har jeg slutt på lærlinglønna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 NEWs Garage / RAUMA BIL NEW details matter, someone always cares! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 NEWs Garage / RAUMA BIL Har nå montert BBS RS 16", nye BLANKE DE lykter.. NEW details matter, someone always cares! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 EX NEWs Garage / RAUMA BIL Hentet denne i Hamburg høsten 06. Den hadde kun 64tkm på telleren, 2,5 Schnitzer S3 konvertering. Tror dette er den mest urørte e30 M3 i Norge, og den med best referanser på hvordan ting skal være orginalt, håper den ikke ender opp med malt understell, og overpolerte deler. En bil er jo som kjent i fabrikkstand bare en gang, det er når den forlater fabrikken, denne bilen er NÆRME. NEW details matter, someone always cares! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Nydelige biler Du må nesten ta en tur om det blir noe av treffet til sommeren Du har jo et par andre biler som trenger få lufta seg litt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Høres bra ut Runar! Kanskje vi blir 2 der da med dieselvogn Jeg tinger da på en plass foran dere i køen opp Trollstigen, så slipper jeg all den sure dieselrøyken Skal sørge for å møte opp dagen før om det så er, for å få ligge foran deg med ett meget oppjustert dieseltrykk på gamlebørsa Ser det for meg. Alle turistene ser bare en kølsvart sky som suser oppover stigen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 noen som kjenner noen mer etternavn: staurset (åndalsnes) og lindvik(isfjorden)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Kjenner til flere Staurset og minst 1 Lindvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Kjenner nå Hvertfall Edvard lindvik å flere staurset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 13, 2008 Share Skrevet November 13, 2008 Kjenner nå Hvertfall Edvard lindvik å flere staurset... kjørte han s6 eller no? husker ikke navnet på slekta en gang jeg... faren heter leif ihvertfall, det husker jeg og gry elise staurset er kusina til fatter'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå