Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Mange pene biler i denne tråden Jeg skulle bodd en annen plass sjønner jeg... Hvor i gudbrandsdalen kommer du fra da ? er fra der sjøl jeg Bor i vågå greit nok bo her,men dårli med seriøse bimmer folk Hvor kom du fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Skal se om jeg får tatt et bilde av min vinterherje e28 528i med noen secret modifikasjoner i motorrom Stygg, men utroli gøy å ligge bredt med;) Selvsagt er det med sperre. Av type ESAB By the way, når jeg først skriver her. Skulle hatt en komplett rattstamme fra ratt til snekke fra en e28 med servo. Om noen har en billig en:P Lei av den infernalske rattingen:P Blir sliten.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Mange pene biler i denne tråden Jeg skulle bodd en annen plass sjønner jeg... Hvor i gudbrandsdalen kommer du fra da ? er fra der sjøl jeg Bor i vågå greit nok bo her,men dårli med seriøse bimmer folk Hvor kom du fra da? Oppvokst på lesja Trodde det begynte bli litt folk oppi dalen med noen respektable BMW doninger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Mange pene biler i denne tråden Jeg skulle bodd en annen plass sjønner jeg... Hvor i gudbrandsdalen kommer du fra da ? er fra der sjøl jeg Bor i vågå greit nok bo her,men dårli med seriøse bimmer folk Hvor kom du fra da? Oppvokst på lesja Trodde det begynte bli litt folk oppi dalen med noen respektable BMW doninger jeg Lesja å dombås er helt anneledes! Der er det jo nesten bare Bmw Er en nokså berykta gjeng og!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Mange pene biler i denne tråden Jeg skulle bodd en annen plass sjønner jeg... Hvor i gudbrandsdalen kommer du fra da ? er fra der sjøl jeg Bor i vågå greit nok bo her,men dårli med seriøse bimmer folk Hvor kom du fra da? Oppvokst på lesja Trodde det begynte bli litt folk oppi dalen med noen respektable BMW doninger jeg Lesja å dombås er helt anneledes! Der er det jo nesten bare Bmw Er en nokså berykta gjeng og!hehe Ja, der er det rart vist en ikke møter en ti femten biler Er jo oppover ganske ofte jeg, møter alltid noen Vet nå att det har godt noen oppi vågå/skjåk traktan å Spørs nok om du må flytte litt på deg da ja vi prøver å få til ett lite treff her på Åndalsnes til sommeren http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96381&start=120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ja fått med meg det treffet ja må prøve kåmme meg dit Jobber sammen med en fra oppå lesja som har en 325 cab, for få med meg han og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Skal se om jeg får tatt et bilde av min vinterherje e28 528i med noen secret modifikasjoner i motorrom Stygg, men utroli gøy å ligge bredt med;) Selvsagt er det med sperre. Av type ESAB By the way, når jeg først skriver her. Skulle hatt en komplett rattstamme fra ratt til snekke fra en e28 med servo. Om noen har en billig en:P Lei av den infernalske rattingen:P Blir sliten.hehe Jeg har, men delebilen er noe nedsnødd nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Finn ut en pris da Olestad:) Trenger bare det nederste stage fra rattstammen til snekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Det spørs om jeg kommer meg frem til bilen da, kommer ikke til med brøyteutstyr der den står dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-turbo Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Har muligens fått et:) Så du slipper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Ja fått med meg det treffet ja må prøve kåmme meg dit Jobber sammen med en fra oppå lesja som har en 325 cab, for få med meg han og Hvem er det du tenker på da ? Er 2 der som jeg veit om Litt usikker på om den ene av de to har bilen sin enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har sett enkelte nye bimmers på plassen, noen som har noe info og bilder og komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Kan Mr Slemmen være så grei å hive ut noen bilder av den nylakkerte for oss tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 ja, den e deili :D satt berre å sikla på fredagen da han va ute i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Petter sin E28 ma M5 3,8 motor Kansje snart på veien att??? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå